Vraag

beste vriendin verliezen?

  • 24 July 2020
  • 3 reacties
  • 43 Bekeken

Badge

Hii,

ik heb het gevoel alsof ik mijj beste vriendin ga verliezen. We spreken niet veel af en ik ben degene die steeds vraagt of zij kan afspreken en meestal zegt ze dan ‘geen idee’. Ik weet echt niet wat ik moet doen en ze spreekt de hele tijd met een andere vriendin af. Zij heeft mijn plaats ingenomen. We lijken heel erg op elkaar en we houden van dezelfde dingen maar nu is ze opeens zo afstandelijk. Kan iemand me helpen? 

 

Xxx


3 reacties

Heyy

Je kunt dit natuurlijk met haar bespreken. Praat er eens over met haar! Met praten kunnen wonderen gebeuren. 

Daarnaast veranderen mensen in de puberteit. Jij veranderd, je vriendin ook. Op die manier groeien mensen uit elkaar. In het begin dat je vrienden bent lijkt het vrij onmogelijk  maar toch gebeurd het... Shit happens.

Groetjs

Reputatie 2
Badge +1

Hey

Ik heb dat ook met mijn beste vriendin gehad. Inmiddels praten we niet meer maar ze ging me op een gegeven moment negeren en zelfs pesten. Ik heb daar ook psychologische hulp voor gehad. Het enige wat je kan doen is proberen om met haar te praten en als ze echt niks meer met je te maken wil hebben is dat waarschijnlijk ondat ze jaloers op jou is en dan is ze je gewoon niet waard.

Ik hoop dat het goed komt! Xx

Dit gebeurt vaker. Mensen groeien uit elkaar, ookal vind 1 dat misschien minder leuk. Je kan het natuurlijk tegen houden, maar als ze het niet meer wilt, moet je haar ook niet meer lastig vallen. Dus ik zou gaan praten en als het niet meer lukt, doorgaan met je leven. Je vindt vast wel leuke andere vriendinnen.

Reageer