beste vriendin verkracht

  • 14 March 2022
  • 3 reacties
  • 979 Bekeken

Badge

Hoi, lang geleden sinds ik voor het laatst een berichtje heb gepost. Ik ben een meisje van 15, en mijn beste vriendin is een meisje van 16. Dit verhaal gaat over haar. Ik noem haar hier “I”,

Oké, dus voor Halloween hield (een nu ex-) vriendin een feestje bij haar thuis. Ik noem haar “Is”. Is zit op rugby en heeft ook een goeie vriend genaamd “D”, die ook op rugby zit. Hij is redelijk groot en stevig gebouwd. Hij heeft enorm veel spieren en is erg sterk (vanwege de sport waar hij op zit). Op het feestje van Is was er ook alcohol. I en D waren allebei enorm dronken en hadden een tijdje lopen zoenen. Op een gegeven moment kon niemand hun meer vinden, dus keken we boven, daar zagen we hun half naakt in bed liggen. We hebben ze toen uit elkaar getrokken. Uiteindelijk is er toen gelukkig niks gebeurd. De dag daarna voegde D, I toe op snapchat. Het was alleen maar koetjes en kalfjes praat, maar I vertelde mij al gelijk dat ze hem TOTAAL niet leuk vond en hem zelfs een beetje creepy vond. Hij bleef haar namelijk constant snappen, en liet haar niet met rust. 

Precies 1 week na het feestje, was er een 2de feestje. Bij een jongen genaamd “M”. Op dit feestje was er wiet. I en Is en D waren hier ook (en ik ook). De hele eerste helft van de avond zag ik D HEEL dicht bij I staan. Er was muziek en hij bleef de hele tijd een beetje bij haar dansen. Op een gegeven moment kwam ze naar me toe en zei: “Ik ben een beetje bang voor hem, hij laat me maar niet met rust, kan je bij mij blijven dansen?”. Ik zei: “natuurlijk!”. En trok haar naar de andere kant van de kamer en bleef daar met haar dansen. Helaas op een gegeven moment was 1 van de jongens daar enorm racistisch tegen mij (ik ben kwart Antiliaans, heb een witte huidskleur, maar wel hele erge krullen), dus ben ik al behoorlijk vroeg weg gegaan. 

Nu bleef het een aantal maanden heel erg rustig. De hele vriendengroep (waar ik het in mijn vorige post over had) viel uit elkaar, en er waren dus ook geen feestjes meer. TOT 2 weken geleden in het weekend. Omdat ik niet meer bevriend ben met A en Is (uit mijn vorige post), was ik er niet bij. Het ‘feestje’ vond plaats bij A thuis, en Is was er, en D en I. Er waren 2 flessen vokda. Is was zo dronken dat ze bijna naar het ziekenhuis moest. I voelde zich al een tijdje niet zo fijn hierdoor, dus was een beetje ‘bad’ aan het gaan. Op een gegeven moment ging D naar huis, en hij vroeg of I een stukje mee wilde lopen. Omdat I ZO dronken was, dacht ze er verder niet enorm veel meer over na, en liep dus mee. De eerste paar straten waar ze doorheen liepen waren normaal. Maar toen ze een volgende straat in liepen werd D ineens heel seksueel tegenover I. Ze voelde zich ENORM oncomfortabel… 

Hierna weet ik niet precies wat er gebeurde, maar D werd agressief tegenover I en ze heeft ENORM ENORM ENORM veel blauwe plekken, OVER over haar lichaam. UIteindelijk heeft I, D afgetrokken en gepijpt, maar dat wilde ze NIET doen, en dat heeft ze meerdere keren verteld, Uiteindelijk hebben ze ook seks gehad, Op straat, dronken, op half 1 s’nachts. Dit was 100% TEGEN haar wil in…

Ik zou advies op prijs stellen, hoe ik haar zo goed mogelijk kan ondersteunen, en ik wilde ook graag even mijn hart luchten 


3 reacties

Hey,

Je kan hiermee naar de politie gaan, want dit kan echt niet. 

Ook moet je aan die vriendin laten weten dat je er altijd voor haar bent en zij niks fout heeft gedaan en dat het allemaal de schuld van die jongen was. 

~Ikke13

Badge

@Ikke13 

Ze is met haar moeder naar het politiebueau gegaan, maar was uiteindelijk te bang om iets te zeggen (ze heeft enorme anxiety en ook aanvallen). Ik heb inmiddels aan haar uitgelegd dat met de bewijsfoto's van alle blauwe plekken, ze een behoorlijk goeie kans maakt. En heb ook aangeboden om met haar mee te gaan naar het politiebureau. Maar ik wil haar ook niet te hard pushen...

Reputatie 5
Badge +4

Ik snap dat je haar wilt helpen maar miss kan je ook bij haar moeder opleggen dat ze zichzelf niet meer is als ik het goed lees. Miss weer haar moeder wat ze het beste kan doen miss als ze er klaar voor is kan ze naar het politiebureau 

 

Ps goed idee van die foto’s 

liefs Lucky 

Reageer