Skip to main content

Hee jongens, ik weet dus niet zo goed of mijn vriendin een goede vriendin is. Soms is ze een beetje dwangmatig,  voorbeeld: Ik fiets met twee meisjes, o.a. haar.  Mijn 'beste vriendin’ moet altijd in het midden fietsen & wordt dwangmatig als dat niet kan. Laatst had ik ook nog een croptop aan naar school vanwege het goede weer. En dan krijg ik zo’n opmerking: “Vind je dat niet te bloot? Ik zou dat nooit zo dragen.” Ook had ze een keer ruzie met een paar vrienden van mij. Over dat ze iets later kwamen. Ja heel onnodig weet ik. Ik had dus samen een project met met hun. En ik wou mezelf niet in die ruzie mengen. Dan wordt er gezegd dat ik een ‘mening’ moet hebben. (Dit is 3 maanden geleden gebeurd) Komt ze hier nog steeds op terug. Ik bedoel ik wil geen ruzie. Ze doet ook lullig als ik soms met andere vrienden afspreekt. En hoe was het? Leuk?! (heel sarcastisch) Ik weet at the moment niet wat ik er mee aan moet. Help a girl out xx 

anoymous

 

hey,

Ik snap dat het vervelend is als je vriendin zo tegen je doet. Ik heb dit ook een tijdje gehad. Later kwam ik er achter dat ze heel veel stress had en daarom zo deed. Ik raad je aan om wat vaker te vragen hoe het eigenlijk met haar gaat. En als het dan niet heel top met jou gaat zeg dat dan ook tegen haar dan durft ze het misschien sneller zelf te zeggen. Blijf gewoon veel praten met haar en dan hoop ik dat het snel weer wat beter tussen jullie gaat.

 

Groetjes,

HenkDePannenKoekenPlant


Hey, 

Dankjewel voor je antwoord!! Ik weet zeker dat ze het op dit moment niet heel makkelijk heeft, gescheiden ouders etc. Ik zal het er over hebben met haar & dat het dan hopelijk beter word/ 

 

Groetjes!


Reageer