Skip to main content

Het begon in deze vakantie. Mijn beste vriendin had nieuwe vrienden gemaakt. Helemaal prima! Maakt niet uit! Maar ik kwam dus ook een paar naar hun beetje chillen bij de 3e keer toen ik wilde komen (vandaag) zei ze “ik heb AL met hun afgesproken” en ik snap het ze wilt soms ook met hun alleen afspreken.  Maar ik heb het gevoel alsof ze mij de hele tijd gebruikt had voor een jongen die in die vrienden groep zat. Nou bijvoorbeeld: opeens kwam ze van achter en sloeg ze mij (best hard) en ik zei al duizend keer dat ik dat niet leuk vond. Ik ben niet zo een meisje die dat laat gaan dus ik heb het teruggedaan. En wat zegt zei: “hoezo doe je dat? Ik heb je toch niks aangedaan?” 

en ook nog een ding, als die jongen zegt “ga dat takje oprapen” (bijv.) doet ze dat als een slaafje van hem ofzo. En dat zei ik ook al tegen haar dat ze geen slaaf is van hem?! 
 

maar goed in ieder geval vandaag wilde ze dus niet dat ik meekwam en dat is oké. Maar ze had wel andere vriendinnen uitgenodigd die er nog niet eens bij hoorden. En ze heeft gisteren ook gelogen dat ze niet kon afspreken en wat zie ik op tiktok een halfuurtje later? Nou zij met die anderen. 
 

ik weet niet hoe ik dit beter moet uitleggen maar hopelijk begrijpen jullie mij en kunnen jullie mij helpen met wat ik moet doen en of ze nog wel mijn echte vriendin is.

Hey, dat is heel erg vervelend! Weten je ouders het? Ik vind het altijd fijn om zulke dingen tegen mijn ouders te zeggen. 

Ik zou het er ook met haar over hebben. Dan kan je eerlijk zeggen wat je voelt en vragen of ze nog wel vriendinnen met je wil zijn. Als jij gewoon zegt wat je voelt is daar niks mis mee. 

Verder moet je vooral doen wat je zelf leuk vind en vooral niet achter haar aanlopen of doe wat zij zegt. 

Hopelijk heb je hier wat aan! 

Liefs


Reageer