Vraag

beste vriendin of niet?

  • 21 July 2020
  • 3 reacties
  • 45 Bekeken

Badge

Ik heb een beste vriendin, alleen ik weet niet of zei dat ook nog voelt bij mij.
 

We spreken de laatste tijd niet veel meer af, als ik vraag om af te spreken probeert ze om de vraag heen te komen of skipt ze me en zegt ze altijd “ik heb het druk met afspreken met andere vrienden of “idk”. En natuurlijk mag ze met andere vrienden afspreken, niks mis mee. Als ik een keer vraag of ik mee mag afspreken met haar vrienden. ik dacht dat het ook mijn vrienden waren tot dat ze dit zei. “Maar jij hoort toch helemaal niet bij mijn vriendengroep”. Dat brak mijn hart echt… ik voel me nu erg alleen en in de steekgelaten. Ik heb het gevoel alsof ze me niet meer leuk vind. 
Hebben jullie misschien tips hoe ik dit kan aanpakken? 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Heyhoi!

dat klinkt vervelend :(

je zou het met je vriendin kunnen bespreken? Je kunt gwn vragen of zij nog het zelfde voelt als jij. En je kunt aangeven dat je het idee hebt dat ze niet meer met je wil afspreken…. misschien heeft ze daar een reden voor en zoniet kun je vragen of jullie binnenkort weer kunnen afspreken. 
 

succes

 

joeeee

Hallo Es22sie :)

Vervelend!

Je kunt wellicht praten met haar waarom ze zo reageert. 

-TheMightySlayer <3

Heyy

Klinkt makkelijker dan gedaan, weet ik maar praat erover. Misschien begrijpt er wel hoe je je voelt. 

Als ze het niet begrijpt voel je je kut. Neem het van me aan. Dan denk ik dat je moet aanvaarden dat het voorbij is. Klinkt hard, i know maar zo is het ook.

Groetjs

Reageer