Beantwoord

Beste vriendin of niet?

  • 20 August 2019
  • 1 reactie
  • 144 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heyy,
Ik heb een hele leuke lieve beste vriendin. We hebben het eigenlijk altijd wel gezellig met elkaar en we hebben zelden ruzie. Mijn beste vriendin heeft natuurlijk nog veel meer vrienden alleen ook een soort van tweede beste vriendin... Ze mag natuurlijk zelf weten hoeveel beste vriendinnen ze heeft, maar ik merk dat het laatst gewoon een soort van wedstrijd is tussen mij en haar andere bestie wie het meeste leuke dingen met onze beste vriendin doet en ja het is gewoon een wedstrijd wie de ECHTE beste vriendin is. Ik heb wel is aan mn beste vriendin gevraagd wie ze nou haar echte bestie vind, maar dan zegt ze natuurlijk mijn naam maar ik denk dat ze bij die andere vriendin haar naam zegt. In het kort: ik geef toe dat ik gewoon een beetje jaloers ben en dat ik mezelf op dit moment de slechtste vriendin voel 😞 Wat moet ik doen???
icon

Beste antwoord door Anonymous 20 August 2019, 11:30

Bekijk origineel

1 reactie

Hai, ik snap dat het moeilijk kan zijn.

Ten eerste zal ik het er een keer met je vriendin over hebben, zij zit ten slotte ook er midden in.

Ten tweede: Als je vriendin dat zowel tegen jou als tegen haar andere vriendin zegt, denk ik dat ze dat doet omdat ze jullie beiden niet wilt kwetsen.

Ten derde: Het is menselijk om een beetje jaloers te zijn en iedereen is dat ook welleens, alleen laat je jaloezie niet je acties beïnvloeden.

Xx

Reageer