Skip to main content

Hi, Mijn bestie en ik hadden een tijd geleden een groep gemaakt op insta dm met 3 vrienden van ons en dat was gewoon gezellig. Dus ik maakte af en toe grapjes dat zij 1 van onze vrienden zou trouwen. En dat vond ze ook gewoon grappig enzo. Maar gisteren zei ze 'jij wilt dat ik iedereen trouw, ik ben geen player.' Ik dacht dat ze een grapje maakte dus ik zei voor de grap 'ok' . Ik dacht ik doe ff mee met dat grapje, maar daarna zei ze 'ik zeg wel niks meer' en nu negeert ze me en praat ze niet meer tegen me en doen alle 3 die vrienden ook alsof alles mijn schuld is. Terwijl dit andersom ook is gebeurt en ik maak er toch ook geen probleem van dat ze voor de grap ok zei. Maarja zij doet dat dus blijkbaar wel.…

(Ben trouwens uit die groep gegaan)

Iemand tips?

Hoi Iris!

 

Ik merk dat je er een probleem mee hebt dat je vriendinnen je negeren. Ik snap dat dit heel erg irritant is! Ik heb dit toevallig vorige week gehad met een oude vriendin. We waren het er ergens niet over mee eens en toen was ze klaar met de vriendschap. Als ik een tip mag geven: Neem eventjes de tijd en laat haar ‘’afkoelen’’. Misschien denkt zij ook over een paar weken ‘’Waarom was ik nou boos op haar’’. Ik vind dat je geen sorry hoeft te zeggen tegen haar (maar dat kan een persoonlijke voorkeur zijn voor jou).

 

Groetjes,

Cas 

 

Een deel van de tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 

7. Het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.

Het uitwisselen van contactgegevens en dating van forumleden via het forum van De Kindertelefoon is niet toegestaan. Onder dating valt elke vorm van contact buiten het forum. Ook het forum als chat gebruiken is niet toegestaan.

Anne / De Kindertelefoon


Haii

Stuur haar gwn ff een berichtje, dat je niet meent als je zegt dat ze met mensen moet trouwen enzo. Zeg haar dat je niet denk dat ze een player of slet is. Als ze inziet dat het echt een grapje is zal ze vast wel niet meer boos zijn. Anders laat je haar ff een paar dagen afkoelen, komt vast wel goed hoor!


Reageer