Vraag

beste vriendin kwijt :(

  • 27 March 2021
  • 2 reacties
  • 57 Bekeken

Badge

hoihoi, 

ik ben denk ik mijn beste vriendin kwijt geraakt.

toen we in het 1ste naast elkaar moesten zitten klikte het meteen we groeide steeds meer naar elkaar toe en we zaten altijd naast elkaar we zitten nu in het 3de en we moesten een keer naar school toe voor een verrassing ik wou mijn beste vriendin vragen om samen te gaan want dat deden we altijd maar ze ging al met iemand anders en negeerde mij compleet. ik ben toen niet gegaan maar ik voelde me al wel een beetje rot. een paardagen daarna mochten we voor de 1ste keer naar school en zoals altijd hadden we afgesproken om naast elkaar te gaan. toen ik aankwam op school zat ze naast het zelfde meisje waar ze mee ging naar school en ze wou maar niet naast me gaan zitten. ik ben uiteindelijk naar huis gegaan terwijl ik er supper veel zin in had om weer naar school te gaan. ik hbe een super lieve vriend waar ik ermee over gepraat heb en hij en zijn vrienden hebben me ondersteunt en we gaan heel veel als vrienden groep met elkaar om alleen ik mis het super erg om gewoon een meisje als vrienden te hebben. mijn beste vriendin doet steeds raarder en ik heb steeds minder zin om naar school te gaan. ze maakt me echt heel erg boos en als ik haar zie wil ik haar het liefst naar de grond trekken en haar uitschelden. ze weet dat ik last heb van erge depressie dat ik suïcidale gedachten heb sociale angsten heb en dat heeft ze ook allemaal door verteld… ze heeft me onlamgs ook een appje gestuurd dat ze me mist maar ze maakt me nogsteeds zo boos. en ik weet niet of ik haar echt gewoon naar de grond moet trekken of haar negeren. ze heeft me zoveel pijn gedaan.


2 reacties

Hey daar!

Wat vervelend om te lezen wat er allemaal is gebeurd, maar wat fijn dat je een nieuwe vriendengroep hebt gevonden.

Vrienden komen en gaan in het leven, en vrienden zijn zeker niet alles! Je lijkt mij een onwijs aardig persoon, en ik vind het echt heel jammer dat dit is gebeurd.

Het beste wat je kunt doen is het accepteren, helaas gaat het soms zo in het leven. Maak het probleem niet groter door haar uit te schelden of te vechten, het lost niks op.

Verder nog over je depressieve gedachtes, de kindertelefoon en stichting 113 zijner altijd voor je. Ik zal de contactgegevens hierover vermelden.

Hou je sterk, ik ben supertrots op je!

Groetjes!

 

De kindertelefoon:

Elke dag tussen 11:00 - 21:00 uur. Via chat of telefonisch (0800-0432), gratis.

Stichting 113:

Altijd bereikbaar, 24/7. Via chat (113.nl) of telefonisch (0800-0113), gratis.

Badge +3

Hey, wat naar!, 

Als ik het zo lees lijkt ze niet echt een goede vriendin. Ik zou niet meer met haar omgaan want jij verdiend natuurlijk betere vrienden. Om die woede tegen haar kwijt te kunnen zou je een brief naar haar kunnen schrijven. Met al je frustratie erin. Die zou je naar haar kunnen sturen maar ook gewoon in je laatje kunnen houden. Dan heb je die drama niet maar ben je hopelijk je frustratie wel kwijt ik hoop dat het helpt!

Succes!!

Reageer