Vraag

“beste vriendin” heeft al mijn vrienden tegen mij opgezet

  • 13 March 2020
  • 2 reacties
  • 44 Bekeken

Badge

Hoi, ik moet even iets kwijt ik heb namelijk op dit moment niemand om er mee over te praten ik zit sinds dit jaar op een nieuwe school, en had een hele goeie vriendin en ik ben ondertussen 2 vriendinnen die ik al sinds kleins af aan ken verloren dus met hun kan ik ook niet meer praten nu ben ik een week ziek thuis want ik mag niet naar school en ondertussen heeft mijn”beste vriendin” tegen mijn vrienden allemaal leugens vertelt en nu gaan haar vrienden mij aanvallen via snapchat enz dus met andere woorden ik ben al mijn vrienden kwijt. De reden dat ik op deze school ben gegaan is voor een nieuwe start en nu dit. Soms vraag ik me af of de fout bij mij ligt maar dan kan ik niets bedenken wat ik gedaan zou kunnen hebben, ik heb ook al gevraagd aan hun waar het allemaal vandaan komt en of er bewijs is dat ik dat gezegd heb maar daar reageren ze niet op. En door deze “vrienden” ben ik ook mijn 2 vrienden verloren waarmee ik was opgegroeid...


2 reacties

Hey girl(;

Als ik mijn mening mag vertellen klinkt het alsof hier niks van jouw schuld is. Al snap ik wel dat je denkt  dat je wat fout hebt gedaan, dat zou ik ook denken. Bovendien heb ik dit ook mee gemaakt en had ik dat  ook gedacht.  De hele klas was tegen me.

Het verschil is dat jij wel een zelf reflectie  hebt  en wilt kijken naar wat je fout zou  heb kunnen doen en zij niet..

Dat zullen ze wel doen als ze zich realiseren  van wat ze hebben gedaan. Maar spijt komt daarna toch? Of te wel veel later..

Weetje wees jezelf, en laat dingen niet over je heen lopen. Like als ze wat zeggen zeg iets terugs. Daar heb je recht op. En als mensen jou gaan beschuldigen moeten ze maar daar lekker bewijs voor hebben.

Echt wat naar dat jouw 'vriiendinnen’ die leugens geloven, maar ook dat zegt meer over hun dan over jou.

 

Reputatie 3
Badge +2

wat je sws moet weten is dat het niet jouw schuld is. 

ik heb dit dus ook gehad en heb ze dus uit mijn leven gezet. ookal is het lastig

Reageer