Skip to main content

Hey Lads,

 

--Sorry dat het zo lang is geworden xd--

 

Ik zit ergens mee. Ik zal maar bij het begin beginnen. Dinsdag 20 augustus 2019 was voor mij de eerste schooldag op het VO. Het was rond 13:30 & het klikte eigenlijk gelijk al met de hele klas. Bijna iedereen wel een beperking, (ADHD/Autisme) dus we hadden ook wel veel gemeen. Drukke klas etc etc… Nou ja, het was dus 13:30u en ik zag een meisje. Ik noem haar voor dit verhaal maar even Fietstas. Ik zag fietstas & ik dacht gelijk van: WOW… enn ja… Ik keek dus echt letterlijk elke dag naar haar. Ik geloof niet zo op liefde op het eerste gezicht & ik denk dat dat het ook niet was. Nou ja.. na een week wel. We kwamen er achter dat we zo'n 5 minuten van elkaar woonde, dus gaf zij het voorstel om samen naar huis & samen naar school te fietsen. Ik stemde in & ja, daardoor heb ik haar dus veel beter leerde kennen. Ik was verliefd. Dus.. 2 weken later zei ik dat ik verliefd was op haar. We waren toen al beste vrienden, dus ja. Maar ja, helaas. Ze wou gewoon vrienden blijven. Toen dacht ik; Ik denk dat dat beter is, dat geeft niet veel frustratie. Maar ik was nog steeds verliefd. Toen 2 weken later kwam ik er achter dat ze met een goede vriend van mij heeft. Ik was teleurgesteld, maar tegelijkertijd ook helemaal happy voor haar. We spoelen even verder naar Oktober. De maand waarin zij en haar vriend(je) ruzie kregen en zij het uitmaakte. Dikke ruzie hadden hun.. Kerstvakantie 2019-2020. We spraken veel af & ik had haar voor de DERDE keer gevraagd. Hierbij kwam ik er achter dat zij ook verliefd op mij was, maar ze wou wachten, omdat ze niet wilt dat wij ook zulke ruzie kregen als haar ex. Nou, ik heb die kans dus verpest. Wij hebben dat jaar vaak ruzie gehad. En geloof me; onze ruzies gaan echt om de kleinste dingen & dan duren die ruzies weken, om een piepklein ding xd. Maarja, dat kwam weer goed. Nu: Al vanaf het begin werd er gezegt dat ze naar de HAVO gaat. Toen ze door haar moeder gebeld werd (ik kon het horen), zat ik te springen van blijheid. Althans, voor haar. Ze ging naar een andere school. Ik realiseerde wel dat ik haar nu veel minder ga zien. Ik ben niet meer verliefd op haar, maar wij hebben een hele speciale band. Nu, we wonen in de buurt, dus ik kan haar altijd bezoeken, maar ik ben bang, voor dat we elkaar minder zien, er ruzie komt, we elkaar nooit meer zien en ja, daar ben ik dus bang voor..

Heyy

Dat soort dingen gebeuren nu eenmaal. Ik heb ook een best friend gehad( was een meisje, ik een jongen) we hadden ook een heel speciale band. Na een jaartje op dezelfde school ging ze weg. We hebben ook nog lang vrienden gwst hoor. Je kunt contact houden via sociale media!

Komt wel goed man!

Groetjes


-Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-

Fijn om te horen dat het bij jou allemaal goed afliep! Thx voor de tip


Als de relatie/vriendschap sterk genoeg is, wordt dit overwonnen 


-Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-
Okey


Hoi Hoi,

 

Ik heb dit ook gehad alleen wel iets anders maar als je contact blijft houden komt het goed!

Door het contact die ik en mn vriend hadden kregen we uiteindelijk  ook een relatie. Dat is al wel uit maar we houden wel contact! We hadden ook ruzies maar die hebben we opgelost door met elkaar te praten en uit te leggen wat ons dwars zit,  zo lossen we de ruzies altijd op!

 

Hopelijk kan je hier iets mee!:blush:

 

Xxxx


Hallo UnkKwek :)

Jullie kunnen online en buiten school nog contact houden misschien.

-TheMightySlayer <3


Reageer