Vraag

Beste vriendin aan de drugs

  • 14 November 2018
  • 2 reacties
  • 149 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Een van mijn beste vriendinnen zit aan de cocaïne.
Ze was net 2 maanden van de drugs en alcohol af, maar toen kreeg ruzie enz. op school en ging het helemaal fout.
(Ze is depressief)
Ik zit helaas niet bij haat op school en ze woont best ver van mij af. Ik wil er voor haar zijn en haar helpen zodat ze weer van die drugs af komt maar ik weet niet hoe?
Ik weet niet wat ik moet doen.
Ik ben bang dat ik door haar nog depressiever word als het zo nog doorgaat maar ik ben ook bang als ik haar in de steek laat dat ze zelfmoord gaat plegen. Ik wil haar gewoon niet kwijt en weet echt niet wat ik moet doen

2 reacties

Hii, ik ben geen exper op dit gebied maar ik zou met je vriendin afspreken en dan gewoon een leuke middag van maken. Koop chocola(; en doe iets leuks waardoor ze even is afgeleid.

Soms kan iets kleins al een groot effect hebben. Dan viekt ze zich toch meer gewardeerd, en veilig.

Hoop dat je hier iets aan hebt. Succes❤
Hoi,

ik denk dat veel mensen hier op het forum niet veel van deze situatie af weten, omdat het naar mijn weten ook niet echt een normale situatie is. Ik weet niet precies wat ik voor je zou kunnen doen, maar ik raad je aan om hier met de kindertelefoon over te bellen of te chatten. Zij hebben hier namelijk wel verstand van en kunnen je helpen en tips geven.

Succes! Groetjes,
Eleni

Reageer