Skip to main content

hallo, 

 

een vriendin van mij waar ik alles mee doe begon vandaag opeens over de mondeling duits die wij vorig jaar hadden gedaan samen. we moesten gesprekken voor bereiden en dan moesten we 3 van de 10 onderwerpen doen die we van te voren niet wisten welke. we hadden een voldoende 5,7 maar zij haalt altijd 8,9 of 10 en ik telkens net voldoendes of onvoldoendes. Ik heb 1,5 week die gesprekken geoefend en toen begon ze er vandaag over dat ze door mij een slecht cijfer had omdat ik opeens andere zinnen zei dan dat we hadden geoefend. ik heb moeite met leren en zeker met duits. De docent gaf ons na de mondeling tips en redenen waarom we dit cijfer hadden. Ze zei dat mijn vriendin alle zinnen op het papiertje had geschreven en te zacht praatte. Ik voel me nog steeds kut door wat zij zei vanmiddag en weet niet goed wat ik moet doen want wij hebben een vrienden groep van 15 en de anderen houden wel van uitgaan, feesten en afspreken ik ook maar zij kan/mag/wil nooit. ik vind het lastig en weet niet goed of ik nog vrienden wil blijven 

wat moet ik doen? 

geef me aljeblieft tips. Ik ben wel verlegen dus zal haar niet zomaar dumpen.

Geen reactie

Reageer