Vraag

Beste vriend niet lekker in zn vel

  • 1 December 2023
  • 2 reacties
  • 53 Bekeken

Reputatie 5
Badge +3

Hallo,

Ik heb een probleempje. Mijn beste vriend zit een beetje in een dipje. Zijn crush maakte een grapje, actie reactie, en dat is echt heel pijnlijk, want dat was op Whatsapp. Ook stelde hij vragen aan mij, zoals ‘Zijn mensen alleen vrienden met me, omdat ze bang zijn?’ dat zij mijn beste vriendin, waar ik niet begrijp dat ze zoeits zegt. 

Ik spreek met hem af, maar hoe moet ik dit aanpakken? Ik kan niet gewoon erbij staan en luisteren, ook al helpt dat ook. 

Hoe moet ik dit aanpakken?


2 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Hoi @3costaboy,

Naar dat je beste vriend in een dipje zit. Goed dat je met hem afspreekt, probeer er over te praten met hem over het dipje. Hij zou ook de kindertelefoon kunnen bellen of chatten. Verder heb ik nu geen tips.

Groetjes, Monkeyboy08

Reputatie 7
Badge +14

Hey! Was het een beledigend grapje of vernederend voor hem? Dan kun je in elk geval hem helpen door het tegendeel te zeggen bijvoorbeeld. Ik weet uit je vraag niet wat er precies gezegd is, maar je staat iig naast hem zoals je al zegt je luistert en dat is al heel goed en helpt al. Misschien doe jij al wat je kunt en dat is goed genoeg. Meer kun je niet. Weet die crush ook van zijn gevoel? 

Liefs Tover xxx

Reageer