beste vriend kwijt

  • 26 July 2020
  • 2 reacties
  • 50 Bekeken

Badge

mijn beste vriend heeft het contact stop gezet en hij heeft de reden ni eens gezegd en ik heb niks mis gedaan hij betekende echt alles voor mij en ik kan hem echt moeilijk los laten en vergeten ik weet ni wak moet doen want ik ga er zelf kapot aan.


2 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Oei wat vervelend. Als je hem kent en tegen kan komen zou ik hem er op aanspreken. Mischien is het een groot misverstand en wilde hij iemand anders blokkeren. Dat kan natuurlijk. Mocht hij jou om een of andere manier dwars zitten blokeer hem dan jij bent hem niet waard. Ga iets leuks doen met je vriendinnen als dat kan met het coronavirus. Relax en blijf kalm. Als je wil kun je je probleem opschrijven op papier en daarna een weekje laten liggen kijk er dan nog eens naar. Mischien is het dan minder erg en denk je: heb ik me daar nou zorgen om gemaakt

Heyy

Ik snap helemaal hoe je je voelt. Heb dat een paar maand ook meegemaakt. In het begin is het heel lastig, je gaat er kapot aan ,maar op een duur leef je ermee. In het begin denk je er vaak aan. Na een tijdje denk je er minder aan, maar iedere herinnering doet pijn. 

Het is moeilijk maar probeer afleiding te zoeken. Kijk films, spreek af met andere vrienden. Als je niks doet ga je nadenken over dat soort dingen en dat moet je niet hebben.

Groetjs

Reageer