Hoi hey is nu neen paar weken gelden maar het doet nog steeds veel pijn. Een van mijn beste vriendinnen kwam op Mijn verjaardag naar mij toen en vertelde ze me dat ze gay was en dat ze mij leuk vond. Ik heb haar eerlijk verteld dat ik zelf niet op meisjes val. Ze begreep het wel en we gingen gewoon weer met elkaar om. Ik wist wel dat haar moeder het niet accepteerde en dat ze haar bijna uit huis wou sturen. Haar ouders zijn gescheiden dus gelukkig kon ze naar haar vader. Een paar maanden later belde ze me op een feest en kreeg ik het bericht dat ze zich zelf iets heeft aan proberen te doen met een mes. Ik was verdrietig en zakte helemaal in. Gelukkig was mijn beste vriendin er heeft me getroost ook al wist ze niet wat er aan de hand was wand ik mocht het tegen niemand zeggen. Uiteindelijk heb ik het haar verteld en het was nog geen dag later of 1 van mijn beste vrienden kwam aan lopen (die mij ook leuk vindt) en zei dat hij ook zelfmoord pogingen had . Ik was echt zoo verdrietig en ik kon gewoon niet goed meer nadenken.
Het is nu een paar weken verder en ik kreeg te horen dat hun een stelletje zijn. Super leuk voor ze. Helaas duurde het maar 2 dagen en maakte ze het uit.
Ze hebben alle bij ernstige problemen en ik wil ze geleken maar ik weet niet hoe! Ze haten elkaar nu en met mijn andere vrienden loopt get ook niet lekker ik kan nog maar op 1 persoon vertrouwen en dat is mijn beste vriendin. Ik huil me s'avonds vaak in slaap en ik weet niet meer wat ik moet doen!
Ik hoop dat iemand die dit zelf deze pogingen me kan uitleggen hoe het voelt en hoe ik iemand hierbij kan helpen!