Beste vriend boos?

  • 14 May 2023
  • 12 reacties
  • 99 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyy,

Ik ben nu al ongeveer 2 jaar beste vrienden met C en we hebben eigenlijk nooit ruzie, we hadden elkaar dus een weekje niet gezien en nu dat we weer samen zijn doet hij opeens heel afstandelijk/onaardig en raar. Toen ik naar huis ging de vorige keer was er helemaal niks aan de hand en nu opeens dit, en ik snap niet waarom. Naar mijn idee heb ik niks verkeerds gedaan/gezegd. Ik weet niet wat ik moet doen.


12 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Misschien moet je het vragen wat er aan de hand is want als er niks tussen jullie is kan het wat anders zijn bijvoorbeeld wat thuis 

Reputatie 7
Badge +17

Ja, vraag het hem gewoon.

Reputatie 7
Badge +9

Gewoon vragen wat er is. Waarschijnlijk is er niks aan de hand.

Update:

Ik heb gevraagd wat er aan de hand is en hij negeerde mij compleet, ik heb het een dag later nog via snap gevraagd en ook daar kreeg ik geen reactie op en hij heeft me overal op geblokkeerd.

Reputatie 5
Badge +4

(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

 

Hmmm raar ik denk dat hij iets mee gemaakt heb wat niet leuk was denk ik dan want weet het niet zeker of dat klopt hoor maar dat is wat ik denk. 

Groetjes!!!

Reputatie 7
Badge +9

(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

 

Vraag het hem persoonlijk anders

Reputatie 2
Badge

wat rot voor je, ik heb echt geen flauw idee wat je eraan kan doen, sorry. maar ik hoop dat het goed komt :(

Vraag het hem persoonlijk anders

Dat had ik die eerste keer al gedaan maar toen negeerde hij mij dus.  :(

 

Reputatie 7
Badge +9

(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

 

Ik heb het over het echte leven op school ofzo. Dan kan hij je niet negeren.

(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

 

Ik snap wat je bedoelt 😅 en ik heb het hem in het echte leven gevraagd want we gaan naar de zelfde school en toen ik het vroeg keek hij me aan en liep gewoon verder zonder iets te zeggen.

Reputatie 7
Badge +9

(onnodige quotes verwijderd door de Kindertelefoon)

 

Ja ik zou hem dan maar dumpen want dit is belachelijk. Negeer hem ook want als hij niet wilt communiceren is het gewoon zijn schuld.

 

Uiteindelijk komt ie wel terug, zo niet? Tja pech voor hem.

Reputatie 4
Badge +1

heey,

Ik zou het gwn vragen, soms is het niet jou schuld maar willen mensen gewoon “sorry” van je horen. En uit ervaring mijn beste tip: niet appen maar in het echt face to face vragen

 

Reageer