Skip to main content

Heyy

ik ben een 14 jarig meisje, in november kreeg ik een vriendje helaas ging het in januari uit, maar we zijn beste vrienden geworden. Ik kon alles bij hem kwijt, hij was er altijd voor me, ik had ook veel lol met hem , hij was mijn beste maatje. We appte elke dag en elke avond kreeg ik een appje om 12 uur ; WELKOM BIJ EEN NIEUWE DAG, en even later kreeg ik nog een appje, truste❤️. Hij zei dat hij niet kon slapen zonder dat hij me die appjes stuurde. Sinds februari was is hij verliefd op een meisje, dat meisje vind hem ook leuk maar het is nog niks officieels. Ik wens ze alle geluk van de wereld en ben super blij voor ze. Er is wel een probleem, ik vind mijn beste vriend nogsteeds leuk. Ik ben wel eens jalours maar dat laat ik niet merken want hij weet niet dat ik hem nogsteeds leuk vind. Sinds de quarantaine is begonnen gaat het steeds slechter. Hij wandelt wel een met het meisje, natuurlijk word ik daar jaloers op maar ik vind het nogsteeds super leuk voor ze. Op en geven moment ging hij tegen me zeggen dat hij me hee erg miste en dat hij met me wilde afspreken, dat vond ik leuk want ik miste mijn beste vriend. De dag voor dat we zouden afspreken zei hij dat hij niet mocht van zijn moeder, ik vond het niet erg maar wel jammer. De volgende dag zag ik dat hij weer ging wandelen met dat meisje. Dat heeft me heel veel pijn gedaan. Sinds vorige week houd hij steeds meer afstand van mij. Hij appt me niet meer  truste of welkom bij de nieuwe dag. Ook appt hij over het algemeen niet meer, dit doet me echt veel pijn. Ik ging hem ook niet meer appen want ik wou kijken of hij me echt miste. Sindsdien hebben we dus heel weinig contact en ik huil elke avond omdat hij me zoveel pijn doet. Ik hou zielsveel van hem en wens hem alle geluk van de wereld en ik mis hem ontzettend erg. Maar hij heeft nog veel meer dingen gedaan die me echt pijn doen en het is echt jammer. Mijn tranen zijn bijna op...

Hey,

Ik snap hem wel een beetje. Als ik een vriendin zou hebben zou ik ook geen andere meisjes iedere dag welterusten wensen. Ik denk niet dat ze dat leuk zou vinden en zelf vind ik het dan ook niet meer leuk. Zulke dingen doe je alleen bij je vriendje/vriendinnetje en zelfs dat hoeft niet iedere dag.

Je vindt hem nog steeds leuk, maar hij vindt iemand anders leuk. Dat je beste vrienden met hem bent, doet alleen maar meer pijn omdat je denkt dat je nog kans hebt misschien. Je komt er wel overheen. Liefdesverdriet gaat altijd over.

Ben je ook vrienden met zijn vriendinnetje? Het laatste wat je wil is dat jij jaloers op haar wordt en dat jullie een soort ruzie krijgen. Dat is alleen negatief en helpt niemand, waarschijnlijk gaat hij dan niet meer met jou om en gaat ook zijn relatie uit als dat gebeurt. Probeer dus vrienden met haar te worden of te blijven.

Om je liefde te uiten in andere dingen dan tranen kun je een mooie hobby of bezigheid zoeken of andere vrienden.

Groetjes,

Geen_Naam

Ik ben ook vriendinnen met het meisje en we zitten namelijk met zijn alle in de zelfde vrienden groep. Verder ben ik echt ontzettend blij voor ze en hoop ik dat ze nog lang van elkaar kunnen genieten

Gelukkig! Jullie zullen elkaar dan sowieso nog tegen komen na de covid-19-crisis.

Reageer