Skip to main content

beste docent van de wereld 😍

• May 13, 2024
  • 8 reacties
  • 169 Bekeken

froggo.123
Forum|alt.badge.img+4

Heyy guys! Sorry dat ik zo lang niet online ben geweest op dit forum maar ik was bezig met andere dingen, onder andere mijn mentale gezondheid. daar gaat dit topic ook over! Ik wil heeeel graag iets vertellen! Ik heb een nieuwe favoriete docent! Ze is echt geweldig! Met mijn vorige favoriete docent is het helaas niet helemaal goed gegaan, ik heb haar ooit iets gevoeligs over mezelf verteld en ze zei “oké” en negeerde me 3 weken lang… Maar nu heb ik dus een andere favoriete docent, waarmee ik wél altijd kan praten over alles! ik noem haar even mevrouw L. Mevrouw L weet alles over me, zelfs dingen die niemand anders weet! Ze weet dat ik sh doe, en we werken er samen aan om er langzaamaan vanaf te komen. Ze weet ook dat mijn ouders veel te streng zijn en dat ze vaak straf geven! Ze weet gewoon alles over me en ik kan altijd met haar praten als het nodig is! En als het ‘s avonds laat is hebben we de afspraak dat ik een brief schrijf en die de volgende dag aan haar geef! Maar, dat is niet alles! Als ik het even moeilijk heb met mn mentale gezondheid en een knuffel nodig heb kan ik die altijd bij dr halen! ze heeft me al 15 keer geknuffeld haha. En vandaag voelde ik me ff echt niet fijn omdat ik zaterdag sh had gedaan zonder erover te schrijven en daar voelde ik me super schuldig over en toen heeft ze de hele tijd met me zitten praten terwijl ik een paniekaanval had. En ik had amper gegeten, dat vertelde ik haar ook en ze antwoorde met “Lieve (mijn naam), wil je alsjeblieft voor mij wel gewoon blijven eten”. Dat was echt zo lief!! En ze weet ook over mn problemen thuis en ze weet ook at mn ouders niet als ouders voelen maar dat zij wel als een moeder voor me voelt! Ja dat wou ik even vertellen hahaha joejoeeee

@froggo.123 

8 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • May 13, 2024

Hey! Wat super leuk! Dit is geweldig voor jou en super lief van haar!! Ik weet wat je bedoelt en hoe belangrijk een docent kan zijn. Ik ben ook heel goed gesteund door een lieve juf! Dus ik ben blij voor jou dat dit zo fijn gaat!! 

Houd vol hé 💪😉 

Liefs Tover xxx

Banaantjeeee
Forum|alt.badge.img+8

Heyy @froggo.123:)

Super lief van haar! Ik ben blij dat je iemand hebt gevonden waarmee je kan praten over allesxD!! Fijn! Welke vak geeft ze? :P

Liefs xxx Banaantjeeee <333

• May 13, 2024

Hoi @froggo.123 ,

Wat super fijn en lief van haar!!😊❤️

ItsJustMe
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • May 13, 2024

Hii!

Wat super lief van haar en wat fijn voor jou! Het is zo belangrijk om iemand te hebben waar je naartoe kan met je gevoelens en ik vind het echt heel fijn voor je dat je die persoon nu hebt gevonden! Dat is je echt gegund en ik ben echt super blij voor je!😊

Groetjess en liefs van ItsJustMe <3

froggo.123
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • May 14, 2024

Heyy @froggo.123:)

Super lief van haar! Ik ben blij dat je iemand hebt gevonden waarmee je kan praten over allesxD!! Fijn! Welke vak geeft ze? :P

Liefs xxx Banaantjeeee <333

Ze geeft geen vak, ze is de docent van de “leerlingenopvang”, een plek op onze school waar je technisch gezien altijd heen kan gaan. Bijvoorbeeld als je je mentaal (of fysiek) niet goed voelt, als je een toets in moet halen, als je moet wachten op een taxi, als je problemen hebt met je laptop, als je ruzie met iemand hebt gehad, etc. En ik kom daar dus best vaak omdat ik me soms mentaal niet helemaal fijn voel, ik kom er bijna elke dag! 

Hii!

Wat super lief van haar en wat fijn voor jou! Het is zo belangrijk om iemand te hebben waar je naartoe kan met je gevoelens en ik vind het echt heel fijn voor je dat je die persoon nu hebt gevonden! Dat is je echt gegund en ik ben echt super blij voor je!😊

Groetjess en liefs van ItsJustMe <3

Ja want ik heb die persoon dus thuis niet, ik heb geen goede band met mijn ouders en die voelen ook niet als ouders, ik vertrouw ze niet enzo. En mevrouw L vertrouw ik dus wel met alles en ze voelt als een moeder voor me (en dat weet ze zelf ook!)

Hey! Wat super leuk! Dit is geweldig voor jou en super lief van haar!! Ik weet wat je bedoelt en hoe belangrijk een docent kan zijn. Ik ben ook heel goed gesteund door een lieve juf! Dus ik ben blij voor jou dat dit zo fijn gaat!! 

Houd vol hé 💪😉 

Liefs Tover xxx

Fijn dat je weet wat ik bedoel! heel veel mensen begrijpen het vaak niet, en al helemaal niet als ik vertel dat mevrouw L me vaak knuffelt!

joejoeee
@froggo.123 

• May 14, 2024

Wat fijn!

Liefs @NoahLovesYou 

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • May 14, 2024

Hoi! Wat geweldig voor jou! En wat klinkt zij mij als een lieve, zorgzame lerares! Grote klasse dat ze zo voor je klaar staat! En het helpt jou vooruit, dat is het mooiste.  Go for it! 😘

Groetjes liefs Tartan X 

• May 14, 2024

Heerlijk bevrijdend voor je meis! Houd dit vast!  Heel goed !

Sjardy xoxox