Vraag

Bestaat zo iets al? terug kom chat

  • 3 November 2021
  • 0 reacties
  • 48 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Ik denk dat deze topic best wel handig kan zijn voor veel mensen.

Is er een bepaalde chat/website waar je altijd met 1 persoon kan chatten? De kindertelefoon is voor mij wel echt een redding geweest maar je hebt elke keer een ander persoon. Ik weet dat er een terug kom chat is op de kindertelefoon maar mijn hersenen gaan pas echt malen over alles en nog wat als ik slaap (rond 9-12 uur) en dan is het loket gesloten. Ik weet dat er ook 113 is alleen dat is meer voor zelfmoordgedachten, en zo heftig zijn mijn gedachten niet.

Dus iemand enig idee of dit bestaat? Een soort whatsapp gesprek die blijft staan en waar je gewoon je gedachten aan kan vertellen zonder die persoon ooit in het echt te hebben gezien.

En dat je daar dan op elk moment mee kan praten (die persoon hoeft echt niet 24 uur perdag wakker te zijn maar wel dat diegenen de appjes leest en advies geeft) Een soort online psycholoog, van mij mag het best wat kosten maar ik denk dat de prijzen bij een online psycholoog oplopen tot €100. en dat is ofc te duur.

 

Stuur maar een berichtje als je weet wat ik bedoel en weet waar ik zo iemand kan vinden :)


0 reacties

Geen reactie

Reageer