Skip to main content

Bestaan skinwalkers en mimmics?

• April 28, 2025
  • 10 reacties
  • 101 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik ben dus heel bang voor skinwalkers en mimmics en ja ik geloof er in (ZOEK DIT NIET OP TIKTOK OF OP INTERNET ANDERS EEN TRAUMA) hebben jullie dit ook en ik zie het altijd op tiktok!😨😨😥😥 En ja 

Daan_Banaan

10 reacties

• April 28, 2025

Hi,

Ik geloof er zelf niet in, maar je zou online kunnen opzoeken hoe je je moet beschermen tegen skinwalkers en mimmicks. Als je zoekt naar "how to protect against skinwalkers" komen er veel artikelen tevoorschijn die je mogelijk zouden kunnen helpen.

Skinwalkers komen volgensmij alleen in Noord-Amerika voor, bij gebieden waar coyotes zijn. Dus als je daar niet bent, hoef je je niet veel zorgen te maken.

En als de content op TikTok jou bang maakt, zal je andere niet enge topics kunnen opzoeken en bekijken zodat je recommended veranderd.

Groetjes van mij!

• April 28, 2025

Nee joh, die bestaan niet. Dat zijn allemaal sprookjes/mythologie.

Als je bang wordt van dat soort content is het misschien beter om er niet naar te kijken.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • April 28, 2025

Hi,

Ik geloof er zelf niet in, maar je zou online kunnen opzoeken hoe je je moet beschermen tegen skinwalkers en mimmicks. Als je zoekt naar "how to protect against skinwalkers" komen er veel artikelen tevoorschijn die je mogelijk zouden kunnen helpen.

Skinwalkers komen volgensmij alleen in Noord-Amerika voor, bij gebieden waar coyotes zijn. Dus als je daar niet bent, hoef je je niet veel zorgen te maken.

En als de content op TikTok jou bang maakt, zal je andere niet enge topics kunnen opzoeken en bekijken zodat je recommended veranderd.

Groetjes van mij!

Oké ze zijden niet dat zze in Noord-Amerika voor komen. Voorplanting gebeurt nauwelijks ik ben een stuk minder bang Dankje

• April 28, 2025

Yep, het komt volgensmij uit de Native American cultuur, dus vandaar alleen in Noord-Amerika

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • April 28, 2025

Nee, die bestaan niet.  Net zo min als draken, weerwolven of smurfen.  Fantasie.  Ik neem aan dat je ook niet bang bent voor orcs nadat je Lord of the Rings gezien hebt. De meeste dingen op TikTok zijn flauwekul, niets van geloven.

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • April 28, 2025

Hoi, zoals ​@tim16 en ​@Diana  al terecht zeggen, die bestaan niet. Hoewel de native Americans allemaal een erg mooie en interessante cultuur hadden en gelukkig soms nog hebben, was veel van hun oorspronkelijke "religie" net als bij de andere religies gebaseerd op het verklaren van zaken die men niet kon verklaren. Hoe meer dat wél kon, hoe minder de religie een rol speelde. Bijvoorbeeld, net als deze zogenaamde skin walkers verdwenen bij ons de witte wieven, omdat bleek hoe het echt zat. Wist je ook dat de bliksem vroeger een god was, Donar, die op zijn 8 benige paard langs de hemel reed en met zijn magische hamer de bliksem veroorzaakte? Nou dat bleek ook anders te zitten (hoewel zijn naam nog in onze donderdag zit, erg grappig maar waar) en niemand gelooft dat nog. Zo is het ook met de skin walkers, de eeuwige jachtvelden en de zielen van gedode dieren na de jacht. Het waren kortom allemaal menselijke bedenksels die door de feiten zijn ingehaald, net als de 6- daagse scheppings theorie trouwens. Zie het als interessante leuke weetjes en meer niet. Overigens is de geschiedenis van de Navajo's en hun buur volkeren wel een wijze les voor de "westerse wereld". Er is schandalig met deze mooie mensen om gegaan en jammer dat wat fantasten daar nu een paar dingen uit plukken om ons bang te maken. Niet in trappen dus! 🙂💪 Van hun geschiedenis leren des te meer ♥️ 

Groetjes liefs Tartan X 

Sambearalpha
Forum|alt.badge.img+2
  • Weet de weg
  • April 29, 2025

Hii, het is normaal om bang te zijn voor zulke dingen die je op het internet leest, zelf word ik ook snel bang, daarom kijk ik geen films of series die met horror te maken hebben of zoek ik enge dingen op. Het handigste is om te scrollen als je enge video's ziet. 

Hope this helps.

Groetjes Sambearalpha !!!

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • April 29, 2025

@Tartan15 bij de Romeinen was het de oppergod Jupiter die met bliksemschichten gooide.  In het Frans (jeudi), het Italiaans (giovedi) en het Spaans (jueves) vind je nog steeds de Latijnse naam  Jovis dies (dag van Jupiter).  Toch nog iets opgestoken van mijn Latijnse lessen.

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • April 29, 2025

Hey, klopt idd, die bestaan niet. Vroeger hadden onze voorouders ook zulke bedenksels zoals trollen en gnomen enzo.  Trouwens inderdaad  ​@Tartan15 en ​@Diana die bliksem was ook een inspiratie. Naast de Europese varianten hadden ook de Maori de verklaring dat de goden in acht kwamen en het daardoor bliksemde. En de Aboriginals ook. En ook zij hadden eigen varianten op skinwalkers net als "wij". Maar bestaan deden ze evenmin. Ze bestaan allemaal alleen maar in onze fantasie. 

Liefs Tover xxx

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • April 29, 2025

* correctie: in actie kwamen als er iets aan de hand was.