Skip to main content

Bespot beledigd bespuwt en inelkaargeslagen WAT MOET IK DOEN

• September 20, 2026
  • 12 reacties
  • 147 Bekeken

Ander

het is alweer gebeurd: in een zijstraat aangepakt en inelkaargeslagen door een bende rotzakken. Ik zie er een beetje artistiek en anders uit dat weet ik maar dat is mijn ding. Maar blijkbaar nie hun ding, het begint met roepen en dan spugen en dan trekken en dan echt slaan. Ze hebben een andere cultuur zegmaar maar ja is dat een reden om andere mensen zo te behandelen ik weet het niet, mischien haalt er volgende keer wel zo'n kutmacho een mes boven ofzo. Ik wil er niet met mijn ouder(s) over praten die begrijpen het ws niet ik heb gezegd dat ik gevallen was bij rugby (doe ik helemaal niet, rugby). En de politie of vertrouwenspersoon of weetikveel wat gaan die doen, als iemand wat zegt roepen ze direc racist en komen er in een keer wel 50 andere bij staan (ook volwassene!). De wijkagent is 60 wat gaat die doen dan, niks. Op school zei de vertrouwensmens dat ze me dan vroeger zou laten naar huis gaan maar dat is toegeven aan hun, ik wil helemaal niet apart naar huis gaan want dan zeggen de mensen in de klas waarom mag jij vroeger naar huis, maakt het alleen maar erger. Maar ik loop ook wel in zater en zondag op straat, Moet ik dan gewoon maar meer thuisblijven? Wat denken jullie ervan en ik wil ook wel echt eens horen van iemand die dit doet, waarom doe je dat??? Als er op dit forum al zo'n mensen zitten natuurlijk. Ik woon niet in een grote stad en ook geen dorpje maar iets ertussenin. De enige veilige plek is mijn kamer en ook de scouting. 

grtz
een superongelukkige 
Ander 

12 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • September 20, 2026

Hey ​@Ander  🫂 ik leef echt met je mee, wat een kl****... en zo dom en laf. Ik herken wel wat je voelt en het is zo oneerlijk. Sorry dat ik geen oplossing heb maar ik wil je virtueel wel omhelzen ♥️ je bent een mooi persoon en met hun is het mis, niet met jou! 😍

Liefs, Tover xxxx

Min123
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • September 20, 2026

Hoi!!! Wat rot voor je. Ik weet eerlijk gezegd niet wat je kan doen, maar ik wens je heel veel geluk toe. 

Groetjes en heel veel liefs!

Tartan17
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • September 20, 2026

Ik sluit aan bij ​@Tover01 !  Bah wat een laffe daad van zulke sneue types. Veel sterkte voor jou, ik weet zeker namens iedereen hier! 

♥️💚🫂

Groetjes liefs Tartan X 

Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • September 20, 2026

Haai ​@Ander als je ze heben geslagen en be spugt en zo zou ik aangifte doen bij de politie wand als ze gepakt worden (Hangt er van af hoe erg je letsel/wonden en zo zijn) kunen ze makelijk een paar jaar de cel in gaan teminste dat is wat ik vond op Google 

Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • September 21, 2026

Ahh, veel sterkte lieverd!! ♥️♥️♥️ Altijd zijn het de goeie jongens die dit overkomt, zo gemeen en oneerlijk. Je moet er zeker wel mee naar de politie of een meldpunt gaan hoor! En praten om te verwerken, net als ​@Tover01  heeft gedaan toen hij geknield werd gezet. Niet opkroppen en binnen vetten hoor 🫂😘 

Groetjes! 

Ander
  • Topic-opener
  • September 22, 2026

bedankt ​@Tartan16  ​@Tover01  ​@Tjempie  ​@Min123  ​@Anonymus12345  voor de steun 😚 en mooi woorden. ✋🏻♥️

Ik heb dan tochmaar besloten om naar de politie te gaan maar het is niet gemakkelyk want het kantoor is gewoon dicht! Ze werken alleen op afspraak en dus kan ik er pas morgen terecht . Ik hoop dat het niet te laat is want mss moet je direct na de feiten al aangifte gaan doen, maar ja als ze op afspraak werken gaat dat toch niet. En ik vrees omdat ik minderjarig ben dat ze dan mijn ouders gaan inlichten. Dat wil ik niet anders laten ze me nooit meer alleen naar buiten. Ik heb al een miljoen zenuwen om er heen te gaan morgen.
Ik heb de neiging onderdrukt van mijn haar af te knippen en gewone lelijke kleren te gaan dragen zoals een hoodie en jeans zodat ik eruitzie als iedereen.

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • September 22, 2026

Ik begrijp helemaal wat je bedoelt ​@Ander  en ik heb ook wat aangepast nadat me dat gedoe met knielen en uitlachen was overkomen. Toch had ik na een tijdje zoiets van "ik zit me aan te passen om die lui" en ben ik buiten weer meer gaan dragen wat ik zelf wil.. maar ik begrijp je hoor!  Je bent na zo'n ervaring toch voorzichtig.  Maar heel sterk dat je de neiging hebt onderdrukt om helemaal te veranderen. Dat is krachtig van je! Ik wens je veel succes met de aangifte en hopelijk maakt dat iets verschil. I'm with you ♥️

Liefs, Tover xxx

Dobymeis13
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • September 24, 2026

Veel sterkte ​@Ander  je verdient deze idiote behandeling niet en die lui zijn cooked in hun hoofd. Succes met de aangifte en laat je niet gek maken door dit soort losers. 

♥️💪🌈 Doby xxx

Ander
  • Topic-opener
  • September 24, 2026

Lieve allemaal

Veel detail kan ik niet geven voor niet herkend te worden. 
Ik ging dus op afspraak naar het P-kantoor.
Eerst was er administratie, daarna kwam die wijkagent van 60 fzo en die was eerst nogal irri vond ik omdat hij net deed of het mijn schuld is dat ik het uitlok omdat ik andere kleren draag en mijn uiterlijk mss wat raar is. En hij deed ook bazig, maar Gelukkig kwam er dan een iemand van een sociale dienst (? weet niet meer welke) bij zitten en die was veel beter om dingen te bespreken, en dan heb ik het kunnen uitleggen dat het niet de eerste keer is maar wel deze keer de felste. Ze zeiden dat ze mijn ouders moesten inlichten zoals ik al gedacht had maar ik heb ze gesmeekt om het niet te doen en ze zouden het deze keer niet doen, eig moest er een dokter bijkomen die dan mijn blauwe plekken zou kunnen consateren maar dat hebben we ook niet gedaan maar ik heb het wel laten zien (ik heb een groenblauwe rug). OK dus ze gaan wat meer rondrijden in de buurt waar ze het meest rondhangen en dat is in de straat waar ik door moet om naar huis te kunnen gaan maar of het wat uithaald weet ik niet. Ze hebben wel een dossier gemaakt. Maar jah 
Intussen heb ik weer veel steun aan mijn lieve bffe 
Ik wacht nog wel op reactie van lui die dit doen, maar denk dat die niet op dit forum zitten

Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • September 25, 2026

​@Ander : 💪🫂♥️ goed hoor van je!! 

Groetjes 😘

Ander
  • Topic-opener
  • September 28, 2026

Dank aan iedereen die me steunt!! 

Ik ben al een paar dagen ingesmeerd door mn bffe met hirudoid zalf en de plekken gaan wat weg (tekst en foto verwijderd ivm forumregel 6)

Wel heb ik steeds nare dromen want het laatst dat ze riepen (voor er een stel mensen op de fiets aankwamen en dat ze dus toen wegliepen) was “nu ga je eraan” 

Maar mijn tip voor andere mensen is: ga altijd naar de politie. Maar maak afspraken op voorhand als je wil dat ze je ouders niet contacteren want normaal moeten ze het wel doen, toch denk ik dat ze moeten luisteren naar wat je zegt of eist. ALs het toch super erg is dan ja dan moeten je ouders het wel weten 

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • September 29, 2026

Goede tip ​@Ander  had ik ook kunnen doen en ik vind het sterk en dapper dat jij door hebt gezet 💪👍ik snap ook je dromen want je denkt eraan terug en aan opmerkingen, en die verwerk je dan in gedachten en dromen. Sommige blijven extra hangen zoals jij zegt, en ik kan je alleen maar aanraden er over te praten en mensen zullen je vast en zeker steunen. En wij zijn er natuurlijk ook. Mensen zeggen vaak " laat ze maar kletsen" als het over die overvallers (zo noem ik ze) gaat maar ik weet dat dat niet zo makkelijk werkt. Was het maar zo. Ik hoorde het lachen en de opmerkingen ook nog een tijdje (bv "wat zullen we hem nu laten zeggen?"). En de verbazing dat sommige meiden en jongens zo kunnen zijn. Dat piekeren. Wat wel echt helpt is het in gedachten opnieuw beleven en sommige dingen nadoen maar dat verschilt misschien per persoon. Ik zou je willen helpen maar misschien heb je al methodes. Veel sterkte, en ik vind je echt top! 

Liefs, Tover xxxx