Skip to main content

Hee, ik heb een crush op mijn tutor, vind ik niet heel gek en probeer er ook niet te veel achter te zoeken, want ik ben ook maar een puber en die hebben dit soort dingen nou eenmaal. Nou ben ik net jarig geweest en mijn moeder weet van deze crush, stiekem heb ik hem natuurlijk ook al opgezocht op alle social media platformen en ben hem een beetje aan het stalken. Nou had mijn moeder hem dus ook gevonden en heeft hem een berichtje gestuurd, mede omdat we dezelfde verjaardag hebben en heeft hem dus gevraagd of hij voor mij een felicitatie berichtje wilde maken. Ik snap ontzettend dat hij dit waarschijnlijk heel raar heeft opgevat, ik weet ook dat mijn moeder dit heel goed bedoelde, want ik had het ook wel leuk gevonden als hij nou ja had gezegd, maar hij heeft het berichtje alleen geopend en niet gereageerd. Hij was vorig jaar mijn tutor en weet niet of hij dit schooljaar weer mijn tutor wordt en hoe erg ik daar eerst ook op hoopte, hoop ik nu eigenlijk dat dat niet het geval is. Ik schaam me echt kapot en denk ook dat hij me heeft geblokkeerd op Instagram, omdat ik hem niet meer kan vinden. Als hij dit jaar wel weer mijn tutor wordt durf ik hem niet eens meer aan te kijken denk ik. Ik wil mijn moeder ook niet het gevoel geven dat ze iets verkeerd heeft gedaan, want ze bedoelde het goed. 

Ik weet niet wat ik moet, heeft iemand tips?

 

Ik denk dat je het gewoon moet laten. Ik snap dat het vervelend is maar er is niet echt iets wat je ertegen kan doen. Groetjes


Reageer