Skip to main content

Haii,

iemand vertelde dat een jongen die bij ons op de basisschool in de klas zat al een tijdje niet naar school is geweest. hij zit bij haar op school maar weet niet wat er met hem is.

ik heb hem al 1,5 jaar niet meer gesproken, zal ik hem dan alsnog een berichtje sturen?

ik wou zoiets zeggen:

Hai F,

ik hoorde van M dat je al een tijdje niet naar school bent geweest maar ze niet weet wat de reden is. Hoe gaat het met je? ik hoop dat ik wat van je hoor <3

liefs L

vinden jullie dit berichtje zo goed of moet er nog iets bij?

veel liefs🤗

Hoi ​@Cantaloupe 

Ik denk dat het goed is. Ga gewoon op je gevoel af.

Liefs van mij,

@Wolkje.

Hey lieve ​@Cantaloupe  op zich lijkt het me prima toch? Je hebt 'm al heel lang niet gesproken dus kun je dit rustig sturen. Ik weet niet hoe goed je hem kent of kende maar dit is iig netjes. En belangstellend dat zou ik als ik hem was al fijn vinden. Liefs, Tover xxx

Haii,

dankjewel 🤗 

ik heb het verstuurd 😊😉 hoop dat hij reageert 🙂

liefs van mij🤗

Hii ​@Cantaloupe ,

Klinkt echt goed hoor, niet aan jezelf gaan twijfelen. 

Veel liefs 🤗

Haii

hij reageerde en weet nu wel wat meer, hij was vandaag in het ziekenhuis en hoort volgende week de uitslag van een onderzoek en laat het nog even weten 🙂 ..hoop dat het goed is..🫤

liefs🤗

Hi

ja doen hoor een tip wel ik zou persoonlijk geen liefst eronder zetten want anders denk hij misschien dat jij hem leuk vind.

maar dat moet je maar ff kijken 

Veel liefst 🤗

Groetjes 

Haii

ja klopt, een vriendin zei ook wel dat ik daar wat voorzichtiger mee moet zijn🤭 heb nu gwn groetjes gezegd😊

groetjes🤗😉

Hopelijk zijn de uitslagen goed!

Hopelijk is het goed nieuws.

@Wolkje.

Ik hoop ook dat het goed nieuws is

Groetjes Lupus

Heyy,

Wat lief dat je hem een berichtje hebt gestuurd! Ik hoop ook er goed nieuws uit de uitslagen komt!

Liefs, ItsJustMe <3

Hoi, wat super lief! Echt lief dat je dit doet. En hopelijk is alles goed. Jij bent echt  lief! 

Groetjes Tjempie xxx

Awh dankjewel🤗😘

@Tjempie ik vind jou ook echt heel lief❤️🤗

Hii,

Is er inmiddels al iets bekend? Hopelijk is het een goede uitslag! 🍀🍀

Liefs 🤗

Haii,

nee nog niet, maar als ik wat hoor laat ik het wel weten🤗

liefs

Reageer