Ben soms onzeker...

  • 8 July 2022
  • 9 reacties
  • 111 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi ben 17 jaar. Door prive redenen heb ik dit jaar geen school gevolgd. Ik heb daarom niet zoveel vrienden. Me ouders zeggen van ja kijk naar andere jongens van jou leeftijd. Die hebben tenminste vrienden. Hoe moet ik hier mee omgaan.

 

Groetjes 


9 reacties

Ten eerste deel niet je echte naam 

ten tweeden 

ga naar buiten en zoek mensen waar mee je het kan vinden en als je ouders zeuren over het hebben van geen vrienden 

 

zeg hoe wat en waarom je het moeilijk heb en je daarom geen vrienden heb 

je ouders moeten dit wel begrijpen 

Ahhhh wat rottig van je ouders.  Geen vrienden hebben ( als je daar wel behoefte aan hebt) lijkt me heel lastig.  Denk je dat je binnenkort wel weer naar school gaat? Of anders bij een vereniging ofzo? Zodat je wat mensen kan leren kennen?

Ahhhh wat rottig van je ouders.  Geen vrienden hebben ( als je daar wel behoefte aan hebt) lijkt me heel lastig.  Denk je dat je binnenkort wel weer naar school gaat? Of anders bij een vereniging ofzo? Zodat je wat mensen kan leren kennen?

Wil weer wel proberen naar school te gaan maar me ouders zijn tegen 

Wat willen je ouders dan dan je gaat doen?

Wat willen je ouders dan dan je gaat doen?

Idk maar school is niet aan mijn besteed zeggen ze 

Owwww, ik weet natuurlijk niet wat er gebeurd is,  en dat hoeft ook niet,  maar zit je nu heke dagen thuis? Want dat is natuurlijk niet fijn voor je sociale leven maar ook niet voor jezelf.  Ga je bijvoorbeeld wel sporten of andere hobby's doen? Of zit je echt hele dagen binnen?

Owwww, ik weet natuurlijk niet wat er gebeurd is,  en dat hoeft ook niet,  maar zit je nu heke dagen thuis? Want dat is natuurlijk niet fijn voor je sociale leven maar ook niet voor jezelf.  Ga je bijvoorbeeld wel sporten of andere hobby's doen? Of zit je echt hele dagen binnen?

Ja zit hele dagen binnen.....helaas

Wat doe je dan de hele dag? Ik ben zelf 14 ( bijna 15) maar mijn ouders zeggen just dat ik er lekker uit moet.  Feestjes, sporten,  afspreken. Dit is juist de tijd in ons leven dat dat allemaal kan.  Wat zou jij graag willen? En wat is ervoor nodig om dat te doen?

-onnodige quote verwijderd-

Hey ja ik moet helpen in huishouden. Zou het liefste meer met leeftijdsgenoten omgaan

Reageer