Vraag

Ben nog een baby of niet?

  • 25 April 2024
  • 2 reacties
  • 104 Bekeken

Hallo ik ben meisje van 16, maar voel nog een baby. Want draag luiers en gebruik ook nog altijd mijn speen. Ik slaap zelf nog in een baby box 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hallo @Meisje162008 

Ik weet niet of ik hier het goede antwoord op geef dus als ik iets verkeerds zeg mag je dat rustig zeggen en mij verbeteren:

• Je doet er niemand pijn mee als je een speen in je mond hebt en je slaapt in een babybox

• Sommige mensen gaan het misschien vreemd vinden, ach ja, laat die mensen maar. 

• Je bent jezelf.

Ik vind niet echt dat jij een baby bent, ik vind dit wel wat lijken op regressietherapie (oftewel naar een jongere leeftijd gaan) maar ik weet niet zeker of dat het is.

Er is niks slechts aan als je nog slaapt in een babybox met een speen, zoals ik al zei je doet er niemand pijn mee. 

Ik hoop dat ik je vraag goed heb begrepen!

Reputatie 4
Badge +1

Hi @Meisje162008 

Ik denk niet dat je een baby bent hoor. Ik draag zelf ook nog een luier en vind het ook soms nog fijn om op mijn speentje te zuigen. Ik ben 17 jaar oud en gedraag me ook gewoon zo. En ja dat ik een luier draag daar kan ik niks aan doen en die speen zorgt bij mij ervoor dat ik rustig wordt en dat zie ik niet als iets dat voor alleen baby's is. Dus jij bent gewoon een 16 jarige meid! Leef je leven zoals jij dat wilt!

 

Liefs Linne😘

Reageer