Ben je gelijk emo als je jezelf snijdt?

  • 14 April 2014
  • 32 reacties
  • 4114 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb megesneden in tijden dat ik erg 'dikwas' en erg gepest werd.... maar ben ik gelijk een emo ofzo  

32 reacties

Nee toch? Anders ben ik emo terwijl ik niet wist

wel een beetje emo depressief
Heei
Tuurlijk ben je dan niet gelijk emo. Ze zeggen dat veel emo's zichzelf snijden maar dat is ook jiet waar. Je bent echt niet gelijk emo als je jezelf snijd. Dan zou nederland bolgens mij wel heel veel emo's hebben haha
Xxx
NEE EMO EN SNIJDEN ZIJN 2 APARTE DINGEN  ZOMIGE EMO.S DOEN HET MAAR NIET ELKE
Ja ik ben een emo je hoeft je daar niet voor te snijden je word het ook niet je voelt je gewoon anders ik voel me anders dan de rest op de basisschool droeg ik al alleen maar zwart en had twee gaatjes in beide oren mijn zus zei al je bent een emo meisje ik luisterde naar metal muziek dus eerder gothic maar naarmate dat ik op YouTube kwam kwam ik bij Black Veil Brides (een band) en bi nightcore ik ging anime tekenen enz. Mijn haren in felle kleuren verven en alleen maar ringne en kettingen dragen tja mijn leven werd kapot gemaakt door mijn vader sinds ik in groep 6 zat hij sloeg me enz. Laat ik het kort zeggen ik werd mishandeld door mijn eigen vader ik ging naar de middelbare moest 15 kilometer fietsen en werd heel de weg geduwd enz op school hetzelfde en als ik thuis kwam met een kapotte fiets sloeg mijn vader er op los elke dag weer daardoor werd ik depressief en ging ik snijden ik studeer nu heb een vriend hij zag de littekens hij werd niet boos hij hielp me nu denk ik er soms nog aan dan bel ik hem en zegt hij ik weet dat jij je rot voelt en dat snijden oplucht voor je op nu heeft hij een regel bedacht dat als ik me tot voel ik naar hem ga en als ik me wil snijden ik hem aan moet kijken zodat ik me schaam en het afleer ik snijd me veel minder en mijn ouders weten van niks het is te verbergen ik draag sinds het momens van snijden heel veel armbanden van die armbandjes die je omknoopt die niet af kunnen ik heb ernu meer dan 50 en iederene die ik ken maakt ze voor me omdat ze het er leuk uit vinden zien dus ik hoef me geen zorgen te maken dat ze ze zien ze bedekken ze zelf zoner ze het door hebben ik hoop dat je hier iets aan hebt dit is mijn verhaal als jullie je afvragen of ik nu nog thuis woon bij mijn ouders nee ik ben op mijn 16 1/2 uit huis gegaan ben ik bij mijn vriend in getrokken
Als je nog iets wilt weten ik help jullie graag
emo heeft niks te maken met jezelf snijden, emo is begonnen als muziek stijl en is later meer tot kleding/muziek stijl gegaan

Reageer