Skip to main content

Ben ingestort en weet niet hoe het goed moet komen+ dipje😓

• February 17, 2026
  • 1 reactie
  • 30 Bekeken

Yusa
Forum|alt.badge.img+14

Na de operatie van mijn moeder en het boeken van een vakantie ben ik nogal ingestort, het is me allemaal ff te veel. Ik ben heel vervelend en moet van vanalles en nog wat huilen, ik doe overal moeilijk over... ☹️ 

Ook ben ik wel klaar met het weer; kou, sneeuw, ijs, etcetera. Ik verlang eig naar de zomer en ben ook wel in die "vibe" gekomen door het boeken van zomervakantie en het passen van een korte broek en het lekkere zonnetje steeds. Ik wil niet nog maanden wachten 😓 Dit heb ik normaal niet en weet dus niet wat te doen ertegen... 

Ook verveel ik me steeds, ik kan me nergens toe zetten en zit wel 3 uur per dag op mn telefoon te hangen, en verder nog tv en iPad dus veel te veel.  

Ik word iedere ochtend wakker met een snotneus, als ik buk heb ik een loopneus en ik ben niet verkouden, maar ik kan me er ook niet toe zetten het te zeggen of naar een huisarts of ouders te gaan, want ik ben gewoon te moe. Ik slaap dan wel hele nachten door en heb laatst 11 uur geslapen maar het helpt niet, ik ben nog altijd moe en gaap constant. 

Ik heb geen idee wat ik moet, dus ik plaats het hier maar🙃 Wrs krijg ik toch wel weer lieve reacties, dank jullie wel : ) 

Liefs, Yusa 😘

1 reactie

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • February 17, 2026

Hey lieverd! Ik hoop dat het snel beter voor jou wordt, dat je die leuke hobby ontdekt en dat je wensen werkelijkheid worden! Ik weet niet zulke mooie woorden nu maar van mij wel een 🫂 en een 😘 als ik je echt kende zou ik dat zeker ook doen!  En voor je mam ook! 

Liefs, Tover ♥️