Ben ik weer :)

  • 3 February 2020
  • 4 reacties
  • 59 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyyoo, lang geleden alweer zeg.

Veel gebeurd, beter gevoeld, kutter gevoeld. Allebei wel een beetje eigenlijk. Dus we gaan weer even mijn hart luchten :)

Deze vakantie ga ik met mijn vriendinnen skien! Echt super veel zin in. Lekker een beetje door de sneeuw rollen ( want ik kan niet skien lol xp ). Mijn vriendinnen doen wel leuke  nu gelukkig! Daar ben ik echt heel erg blij mee.

 

Maar zoals ik altijd zeg, na zonneschijn is er ook regen ( ja ik weet dat het andersom hoort haha ! )

Op dit moment zit mijn moeder in een zware burn out. Ze werkt al een tijdje niet meer en is vaak thuis. Het maakt me best wel verdrietig en ik hoop dat het snel over gaat! Kijk ik kan natuurlijk niet weten hoe het in haar hoofd omgaat en hoe ze dingen voelt. Maar soms mag ze ook wel eens wat minder doen. Ze neemt mij me zusje en me vader er een beetje mee in terwijl wij zo ons best  proberen te doen om leuke grapjes te  maken. Om haar weer een beetje vrolijk te maken. Maar ze laat het niet toe. Wat me soms oook best wel boos maakt, dan denk ik van jezus mam, kop eens op en ga wat doen. Als je zo de heletijd blijft doen verandert er toch nooit wat? En je zal vast wel denken, zo gaat dat niet, maar soms hoop ik wel even dat ze het doet.  

Op school? Ja alles loopt opzich wel op rolletjes. WIj mogen 3 vijfen staan, of 1 vijf en een 4 ( een 4 telt voor  twee onvoldoendes ) . Op dit moment sta ik 3 vijfen, en zit in de derde van  VWO. Ik moet dus wel even flink mijn best gaan doen. Gelukkig zitten twee van die vakken niet in mijn vakkenpakket die ik wil gaan doen. Dus dat geeft me wel een beetje hoop. Ik moet er gewoon voor zorgen dat ik niet 2 vijfen en een 4 ga staan of vier vijfen! 

Tja, of jullie hier nou wat aan hebben? Waarschijnlijk niet, maar ik wel. Het is best fijn om over je gevoelens te schrijven en te delen met mensen die misschien wel het zelfde hebben. Ik ben er ook altijd op te helpen dus ja als er iets is je kan altijd reageren. ( ps wil psycholoog worden dus help me even een handje :) ) 

Joejoeee xx


4 reacties

Hoi

 

Fijn dat je weer van je laat horen :slight_smile:  En yes, binnenkort op vakantie met vriendinnen. Ik hoop dat die vakantie je goed zal doen. Verder wens ik je moeder een spoedig herstel toe. Volgt ze een behandeling voor haar burn-out? 

 

Naar mijn vermoeden komt school vast goed. Je lijkt gemotiveerd, en met motivatie kan je ver komen. Vraag zo nodig hulp aan een medeleerling of docent, moest je het gevoel hebben er op je eentje niet te geraken. 

 

Veel plezier op sneeuwvakantie :mountain_snow:

 

Gr. Kenshin

Heyy

Misschien moet je gewoon eens zeggen aan je moeder hoe je erover denkt, zegt haar eens dat ze kop op moet en haar best moet doen om erbovenop te komen, misschien gaat ze het dan wel begrijpen.

Groetjes

Kaas123

 

@Kenshin 

Heyhey! Dankjewel :) 

Ja op dit moment krijgt mijn moeder daar hulp bij, maar omdat ze in maart ook nog geopereerd wordt aan haar knie maakt dat het t nog erger ://

groetjesss

Oh, wat jammer dat ze er de stress van een operatie bij heeft. Hopelijk herstelt ze snel :four_leaf_clover:

 

Gr. Kenshin

Reageer