Vraag

Ben ik vervangen? Wat moet ik doen?

  • 15 January 2023
  • 2 reacties
  • 35 Bekeken

Badge

Hey. Ik ben in augustus gestart met de middelbare, en toen werd ik vrienden met R. We waren echt besties, tot en met ongv oktober. Zij werd net iets closer met Z en ik met M. Toen vormden we een groepje van 4 en spreekt en we wel eens af enzo. Maar toen tijdens kunst mochten we groepjes kiezen met wie je wilde zitten (ik zat eerst nog met R,M en nog een andere M) maar toen begon R Z, M EN M te overtuigen om elkaar op te schrijven, lekker hardop ook "SCHRIJF R, Z, M EN M OP EN NIET LAMA!!" (niet mn echte naam) en toen zat ik echt bijna te janken. Dus ik heb een paar andere opgeschreven en nu heb ik best een kut groepje. Maar na een paar weken begon M weer met me te praten, want we zaten samen bij TN en toen ze mijn kant van het verhaal hoorde voelde ze zich k en werden we weer vrienden, we hadden beloofd om R te negeren enzo, maar dat lukte niet echt omdat we Z wel aardig vinden en zij mag R Heel erg... Maar nu zitten ze altijd samen Ginny en georgia te kijken enz en ze zitten samen in alle groepjes, met zijn 3en? Zonder mij /:

Wat moet ik doen?😭

 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hoi, wat gemeen van R. Eigelijk.. zijn er niet ander aardige?! In de klas?! 
 

ik weet hellaas (!) biet zoveel raad……

 

maar, als G. Een echte vriend(in) is doet hij/zij dit niet… 

 

greetzzz

 

 

 Mij_Niet_Gezien 

Badge

Heel erg bedankt voor je reactie in ieder geval, er zijn wel een paar aardige maar eig vind ik mn klas best kt lol

Reageer