Hey,
Ik denk dat ik een soort van verkracht of misbruikt ben ik weet niet juist hoe ik het moet noemen.
Ik was met vrienden op en fuif mar met een van mijn vrienden had ik fix, ik was dronken en hij ook op een gegeven moment heeft hij mij meegenomen ergens achter een haag ofzo. Toen begon hij mij te kussen maar dat was geen probleem maar op een gegeven moment stak hij zijn hand in mijn broek en begon mij te vingeren maar ik had daar niet om gevraagd en wilde dat niet maar ik was helemaal alleen met hem ik kon niks doen hij had mijn gsm. Toen hij stopte wist ik niet wat ik moest doen of als ik het aan iemand moest vertellen. Het was allemaal zo vaag die avond. Nu gisteren heb ik geprobeerd het aan 1van mijn beste vriendinnen verteld die was helemaal in shock mar ze begreep mij wel ik begon te huilen omdat ik niet wist wat ik moest doen. Toen kwam een vriend van mij binnen die zei wat is er enz, toen heb ik geprobeerd het ook tegen hem te vertellen en ook hij was in shock hij zei dat ik een soort van verkracht of misbruikt ben? Want ik zit er eigenlijk echt mee en wet niet wat ik moet doen?
Maar ben ik ook echt verkracht of misbruikt? Of hoe moet ik het anders noemen?
Dankje voor het lezen
Veel liefs x