Vraag

Ben ik verkracht?

  • 1 January 2023
  • 9 reacties
  • 622 Bekeken

Badge

Hey, 

Ik denk dat ik een soort van verkracht of misbruikt ben ik weet niet juist hoe ik het moet noemen.

Ik was met vrienden op en fuif mar met een van mijn vrienden had ik fix, ik was dronken en hij ook op een gegeven moment heeft hij mij meegenomen ergens achter een haag ofzo. Toen begon hij mij te kussen maar dat was geen probleem maar op een gegeven moment stak hij zijn hand in mijn broek en begon mij te vingeren maar ik had daar niet om gevraagd en wilde dat niet maar ik was helemaal alleen met hem ik kon niks doen hij had mijn gsm. Toen  hij stopte wist ik niet wat ik moest doen of als ik het aan iemand moest vertellen. Het was allemaal zo vaag die avond. Nu gisteren heb ik geprobeerd het aan 1van mijn beste vriendinnen verteld die was helemaal in shock mar ze begreep mij wel ik begon te huilen omdat ik niet wist wat ik moest doen. Toen kwam een vriend van mij binnen die zei wat is er enz, toen heb ik geprobeerd het ook tegen hem te vertellen en ook hij was in shock hij zei dat ik een soort van verkracht of misbruikt ben? Want  ik zit er eigenlijk echt mee en wet niet wat ik moet doen?

Maar ben ik ook echt verkracht of misbruikt? Of hoe moet ik het anders noemen?

Dankje voor het lezen 

Veel liefs x


9 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Hey hey!

Oh meid… Wat is dit erg! Hopelijk gaat het een beetje… Ik zie dit wel als verkrachting… Jij wou dit niet en hij wel! Dus is dit verkrachting. Probeer hier over te praten of contact op te nemen met de kindertelefoon! Probeer jet misschien ook met je ouders te bespreken. Hoe je nu verder wilt. En dan kunnen hun ook wat helpen!

 

Succes xx
 

Groetjes <3

Lunatjeee.xoxo

Als iemand je vingert vraagt hij zij dit meestal niet dit  gebeurd  gewoon zoals je al zei tijdens het kussen als je allebei opgewonden wordt eigenlijk had jij moeten zeggen dat je het niet wou of zijn hand wegtrekken als je het gewoon toegelaten hebt gaat het moeilijk worden om die jongen te beschuldigen van verkrachting of seksueel misbruik volgens mij tenzij je het hem hebt wel hebt gezegd natuurlijk dan zou ik het wel aan je ouders melden en eventueel aan de politie.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi,

Vingeren bij een ander is een manier van seks, dus als het zonder toestemming of onder dwang word gedaan is het dus ook verkrachting. 

Fijn dat je het al aan iemand verteld hebt.

Reputatie 7
Badge +7

@Girlypower 
Dit is absoluut niet waar en komt een beetje beschuldigend over. Het is inderdaad  een gewoonte dat dit gebeurt nadat je beide opgewonden word, en vaak vinden beide kanten dit dan ook oke, maar het hoort NOOIT zo te zijn dat er geen enkel beetje toestemming duidelijk word gemaakt. Je hoort zeker te vragen of je acties oke zijn voor je ze uitvoert of het langzaam doet om het duidelijk te maken dat diegene de tijd heeft om te bepalen of ze het wel of niet willen.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ! Jeetje zeg dat klinkt heel naar voor je. Sterk van je dat je het hier vraagt. Ik ben het helemaal eens met Pastel!  Niks mag ongevraagd en zonder dat je het zelf wil. En ook geeft @lunatjeee.xoxo  goed advies.  Ik wens je heel veel sterkte want dit is echt niet wat jij wou. 

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 3
Badge +2

Hey hey!

@Julian12 Ik weet het omdat ik het zelf heb meegemaakt! 

 

Groetjes <3

Lunatjeee.xoxo

Reputatie 2
Badge

Ik weet het niet. Vind dit wel lastig. Gezien je het niet aangaf aan die persoon. 

Reputatie 7
Badge +17

Niet aangeven dat je het niet wil betekent dus ‘nee’. Jongens moeten eens leren begrijpen dat alleen ‘ja’ ja is. Die jongen zat dus gewoon fout. Voor de wet is dit ook zeker wel aanranding. Als je wil kun je hier dus mee naar de politie. Heel veel sterkte.

Badge

Dat is helaas idd verkrachting. Zodra hij je lichaam binnen gaat zonder jou toestemming, ook al is het een zoen, wordt het gezien als verkrachting. Praat hierover met een volwassene die jij vertrouwd en die kan je helpen. Enorm veel sterkte I got you!<3

XxanoniemxX

Reageer