Skip to main content

Soms vraag ik me wel eens af, wat kan ik dat iemand anders niet kan? Ik kan nooit iets bedenken en dan voel ik me best wel saai. Kan ik echt niks wat andere niet kunnen?

Hoi @Anneli ,

Iedereen is uniek,  dus jij ook. Je hoeft daar echt niet aan te twijfelen. 

 

 


tuurlijk ben je uniek.

je hoeft niet perse een speciaal talent te hebben. bijvoorbeeld ik. ik ben echt totaal anders van de rest (of hoe als ze het achter mijn rug zeggen, raar). maar dat klinkt gewoon gemeen ofzo dus noem ik mezelf uniek. het betekent precies hetzelfde maar uniek klinkt leuker


De vraag of je iets kunt wat anderen niet kunnen kan je allen zelf beantwoorden. Wij kennen je immers niet. Maar het doet er ook niet toe. Zoals @Jesse_6567 zegt, iedereen is op zijn/haar manier uniek.


Hey @Anneli,

Zoals de anderen al zeggen, echt iedereen is uniek, dus jij ook. Het hoeft misschien niet te maken te hebben wat je anders kan maar het is ook uiterlijk bijvoorbeeld,  dus er zijn altijd wel dingen!

Groetjes, @Monkeyboy08


Hi lieverd, jij bent al uniek sowieso! En als je denkt, wat kan ik wat anderen niet kunnen, dat ontdek je vanzelf. Er komt bij iedereen een dag dat je door andere mensen te horen krijgt hoe goed jij dit of dat kunt. En dat kunnen wel weet ik hoeveel dingen zijn. Zingen, tekenen, dansen, of naar anderen luisteren, mensen helpen, dingen ontwerpen, you name it......Je wordt langzaam volwassen en in dat groeien komen ook zulke dingen naar boven. Bij mij, bij jou, bij iedereen 😊 dus heb vertrouwen en let maar eens op, dit gaat gebeuren! 😍 

Asky XxX 


Bedankt @tim16 , @Jesse_6567  , @ikweethetnietmeer2009 , @Monkeyboy08  @Askygirl  en @Askygirl . Ik zou graag wat kunnen wat anderen niet kunnen maar dat hoeft dus niet. Heel erg bedankt!


Reageer