Vraag

ben ik te dik

  • 26 February 2023
  • 8 reacties
  • 113 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

heyy ik ben 1.59 m …. weeg 43 k g en heb een bmi score van 17.2 een meisje van 13 jr

kan iemand mij uitleggen of dat gezond is??     ben namelijk nie echt tevreden over mezelf🙄

heeft iemand tips??


8 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Je hebt een super “mooi” gewicht; 


groetjes; Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @kayleigh

Ik heb even gekeken op de site van het Voedingscentrum en  een bmi van 17.2 is  gewoon gezond. 

Je bent niet te dik en hoeft zeker niet af te vallen. :) Je bent goed zoals je bent. 
 

xx Eenmeisje004 

Badge +1

Hi! Een bmi van 17,3 is prima! Je ligt in het groene deel en hebt dus geen onder of overgewicht!

 

Reputatie 2
Badge +1

Heyy @kayleigh

Ik heb even gekeken op de site van het Voedingscentrum en  een bmi van 17.2 is  gewoon gezond. 

Je bent niet te dik en hoeft zeker niet af te vallen. 🙂 Je bent goed zoals je bent. 
 

xx Eenmeisje004 

bdankttttttttttttttttttt

Reputatie 2
Badge +1

Hi! Een bmi van 17,3 is prima! Je ligt in het groene deel en hebt dus geen onder of overgewicht!

 

thxxx

 

Reputatie 3
Badge +1

Hey hey je hoeft echt nergens onzeker over te zijn je bent gwn jezelf en daar valt niks aan te doen. En je bent zeker niet te dik!!! (Ookal ken ik je niet;) Iedereen is perfect op zijn of haar eigen manier. Jij hebt alleen een beetje zelfvertrouwen nodig!!🤍🤍

Reputatie 2
Badge +1

Hey hey je hoeft echt nergens onzeker over te zijn je bent gwn jezelf en daar valt niks aan te doen. En je bent zeker niet te dik!!! (Ookal ken ik je niet;) Iedereen is perfect op zijn of haar eigen manier. Jij hebt alleen een beetje zelfvertrouwen nodig!!🤍🤍

AWWHHWW  dankjeeee!💗

Reputatie 2
Badge +1

wat liefff van jullie allemaal supr dankjewel!!💕

Reageer