Skip to main content
Vraag

ben ik sexueel misbruikt ?

• July 4, 2025
  • 2 reacties
  • 132 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

hiii ben er weer na een lange tijd 

maar ik wou even wat vragen want ik was gwn aan het nadenken en opeens kwam dit in me

dus toen ik klein was vgm 7/8 of 9 toen was mijn nichtje gekomen naar ons voor een slaapfeestje maar toen iedereen aan het slapen was toen had ze me een video laten zien waar mensen s*ks had en toen zei ze doe dit bij mij

en ik wou het als eerst niet en daarna ging ze me dwingen dus ik deed het want ze zei als je het niet doet ga ik je moeder zeggen dus mijn moeder haar tante want mijn ouders zouden boos zijn omdat ik dan zeg maar mee deed

en dat gebeurde elke keer bij elk slaapfeestje en ik moest dus haar prive gedeelte likken en ja dat zeg maar en daarna was het gestopt gelukkig omdat we waren verhuisd ergens anders nr toe een beetje ver van hun huis

en nog iemand had iets gedaan en dat was me zus ja me eigen zus ik moest haar lichaam aanraken en der borsten zuigen ja ik weet heel vies om dat te doen en ook raar en gemeen en vies van me zus

maar ik dacht dat het normaal was omdat me nicht dat ook zei tegen mij dus ik dacht dat het normaal was en omdat hun het allebei deden

maar mijn zus weet nii dat mijn nicht dat ook deed en mijn nicht wist niet dat mijn zus dat ook deed

maar mijn vraag nu is ben ik sexueel misbruikt of niet ik heb echt geen iedee en ik voel me elke keer vies als ik eraan denk maar ja doeeeeiiii.

oh ja en als de kindertelefoon dit zelf leest kunnen jullie ook reageren omdat bijna niemand reageert op die van mij en btw ik ben een meisje.

veel liefs - N

2 reacties

Marieke
Forum|alt.badge.img+8
  • Kindertelefoon
  • July 5, 2025

Hoi ​@anoniem0201 ,

wat een heftige ervaringen zeg, en wat goed da je het vertelt. Wanneer je gedwongen wordt tot seksuele handelingen dan is dat inderdaad seksueel misbruik. 

We hopen dat je ook nog andere reacties van forumgebruikers krijgt, maar weet dat je altijd welkom bent om eens te bellen of te chatten met De Kindertelefoon. Je kan dan gratis en anoniem met een medewerker praten over wat je hebt meegemaakt, elke dag tussen 11 en 21 uur.

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • July 5, 2025

Hey ​@anoniem0201  ach jee dat is heftig voor je zeg! Ik denk dat je inderdaad het beste de goede raad van ​@Marieke  kunt volgen en contact leggen met de Kindertelefoon. En je kunt hier ook eens kijken voor allerlei steun en tips: 

https://www.slachtofferwijzer.nl/seksueel-geweld/seksueel-misbruik

Ik vind het heel dapper dat je dit hier vertelt en hulp zoekt!  Ik hoop dat je er mee kunt dealen en dat je goede steun krijgt! Heel veel sterkte! 

Liefs, Tover xxx