Skip to main content
Vraag

ben ik raar?

• April 14, 2025
  • 2 reacties
  • 70 Bekeken

lovegood
Forum|alt.badge.img+4

Hoi ik ben ben bang dat ik raar ben omdat ik alles TE eerlijk zeg, trauma er aan alle kanten uit spuit, veel eigenschappen heb die ADHD/ADD/autisme gerelateerd zijn, altijd over of onderprikkeld ben, ik altijd alles onthoud, en ik eerlijk mijn echte gevoel tegen iemand wil zeggen maar dat gewoon niet kan.

Dus help! 

Wat moet ik aan met mezelf?

Ik wil ook soms weg uit mijn leven omdat het een chaos is: school is te makkelijk en te moeilijk tegelijk, ik moet praten met allemaal vrouwen die me willen 'helpen' maar niks begrijpen, ik altijd voor mijn zusje moet zorgen, mijn moeder altijd moe is, ik geen seksuele of romantische gevoelens heb of heb gehad terwijl ik 13 ben, ik geslagen of mentaal mishandeld ben door mijn vader, ik gepest wordt, er altijd stempels op me worden gedrukt. En het voelt alsof niemand me begrijpt.

Heeft iemand advies want anders loop ik echt weg.

2 reacties

j2000
Forum|alt.badge.img+1
  • De Kindertelefoon
  • April 15, 2025

Hoi ​@lovegood 

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Sara (De Kindertelefoon) 

• May 2, 2025

Hey ​@lovegood 

Wat erg dat je zo over jezelf denkt, je bent echt niet raar! Veel dingen die jij beschrijft, heb ik ook last van. Op dat gebied lijken we dus best veel op elkaar. Ik weet precies hoe je je voelt want ik voel mij soms ook zo.

Weet dat je NOOIT alleen bent❤️ er zijn vast vrienden/vriendinnen/familie die heel veel om je geven! En je kan altijd je hart bij ons luchten op het forum, alles blijft anoniem🤗❤️

Ik zou mensen proberen te zoeken die jou begrijpen (zoals ik bijvoorbeeld😘🤗). Je kan je gevoelens uiten en samen oplossingen bedenken.

Ik hoop dat dit heeft geholpen, groetjes eendje🐥❤️