Skip to main content

Niemand vind me leuk, ik krijg altijd stomme reacties op WhatsApp, heel weinig likes op Tiktok. Niemand begrijpt me, ik ben hoogbegaafd (Nee, hb zijn is niet leuk), Niemand snapt mijn grapjes, er wordt zelfs nog geroddeld over mij op mijn oude school van 5 jaar geleden ofz, en in mijn oude klas van 2 jaar geleden ook nog. Niemand wil met me omgaan. Ik voel me gewoon raar en ik hoor nergens bij. 

Kan iemand me vertellen hoe je met niet-hoogbegaafde mensen moet omgaan, want ik doe mijn best maar het lukt me niet en het is nooit goed.

Pls, ben net uitgescholden door m'n oude groep 8 in de groepsapp. Help me en geef me tips!!!

CuteFlower

Arme jij, echt naar dat je gepest word. Ik begrijp je helemaal. Je zou misschien uit de groep 8 groepsapp stoppen en stoppen met tiktok filmpjes te maken of je negeer ze, dan stoppen ze ook snel, misschien kun je ook nog met iemand die je erg goed vertrouwd praten. Ik hoop dat dit een beetje helpt.

Liefs,

Zeepsopje

Ik had ook een nare tijd gelukkig alleen in groep 8 wat ik heb gedaan is ik heb heel veel fantasie dus heb drie nepvriendinnen gemaakt die ik dus zelf heb bedacht ik bedacht ook zelf wat ze zeiden en dan deed ik net alsof ze me heel goed kenden en daardoor hoefde ik niks te zeggen en gaven zei ( ik dus ) mij advies

Hoi cuteflower,

Ik herken mij een beetje in jouw verhaal behalve dat ik niet hoogbegaafd ben. Ik ben wel heel slim en goed in school alleen vind iedereen dat raar en mensen voegen mij alleen maar toe omdat ik dan antwoorden kan doorsturen en verder praten ze liever niet met mij. Bij mij helpt het om het met docenten over de klas te hebben en om vlinders te tekenen of andere dingen die je leuk vindt.

Ik leef in ieder geval met je mee,

Groetjes,

EmmakokfanEva.

-Onnodige quotes verwijderd -

Hier bij mij precies hetzelfde; Mn ex-beste vriendin heeft me ingewisseld. (ik ben trouwens ook hb) En ze heeft nu allemaal snap-chat groepen gemaatk met vriendinnen, zonder mij erin. ze plaatst ook de hele tijd op haar story met wie ze is, maar als wij z=samen zijn doet ze het nooit, alsof ze zich voor mij schaamt.

maar goed, t ging over jou

Ik zou het vooral negeren en praat met katten. ja dit klinkt echt raar. maar met ‘praten’ bdl ik vooral helemaal doodknuffelen. ook helpt het om een obsessie te zoeken. JA IK OOK DAT KLONK RAAR maar mijn obsessie is tom felton en elke keer als er iets negatiefs gebeurd ga ik filmpjes van hem kijken en het helpt altijd. oftewel: zoek een hobby of iets wat je leuk vind om daarop te focussen, niet op die gekke kinderen van groep 8.

Niemand vind me leuk, ik krijg altijd stomme reacties op WhatsApp, heel weinig likes op Tiktok. Niemand begrijpt me, ik ben hoogbegaafd (Nee, hb zijn is niet leuk), Niemand snapt mijn grapjes, er wordt zelfs nog geroddeld over mij op mijn oude school van 5 jaar geleden ofz, en in mijn oude klas van 2 jaar geleden ook nog. Niemand wil met me omgaan. Ik voel me gewoon raar en ik hoor nergens bij. 

Kan iemand me vertellen hoe je met niet-hoogbegaafde mensen moet omgaan, want ik doe mijn best maar het lukt me niet en het is nooit goed.

Pls, ben net uitgescholden door m'n oude groep 8 in de groepsapp. Help me en geef me tips!!!

CuteFlower

Liever een vijand die in je gezicht zegt dat ie je haat dan een vriend/klasgenoot die je stiekem omlaag duwt

Hier bij mij precies hetzelfde; Mn ex-beste vriendin heeft me ingewisseld. (ik ben trouwens ook hb) En ze heeft nu allemaal snap-chat groepen gemaatk met vriendinnen, zonder mij erin. ze plaatst ook de hele tijd op haar story met wie ze is, maar als wij z=samen zijn doet ze het nooit, alsof ze zich voor mij schaamt.

maar goed, t ging over jou

Ik zou het vooral negeren en praat met katten. ja dit klinkt echt raar. maar met ‘praten’ bdl ik vooral helemaal doodknuffelen. ook helpt het om een obsessie te zoeken. JA IK OOK DAT KLONK RAAR maar mijn obsessie is tom felton en elke keer als er iets negatiefs gebeurd ga ik filmpjes van hem kijken en het helpt altijd. oftewel: zoek een hobby of iets wat je leuk vind om daarop te focussen, niet op die gekke kinderen van groep 8.

Thxxx, ik heb zelf ook een kat! Ook jij, heel veel succes!

Reageer