ben ik paranormaal begaafd?

  • 10 April 2017
  • 6 reacties
  • 292 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hoi ik ben 14 jaar en ik heb steeds meer het idee dat ik dingen al van te voren weet zonder dat ik die dingen kan weten.
zo weet ik als ik iemand ga tegen komen die ik lieven niet wil zien. Ook wist ik een keer dat er iemand van mijn familie zou overlijden en de volgende dag overleed er iemand. ik wist niet wie het zou zijn maar wist wel dat het iemand was. Vroeger onderdrukte ik dit gevoel vaak maar sinds toen ben ik er op gaan letten en gebeurt dit vaker. Ook droom ik soms over dingen die dan de volgende dag gebeuren. soms dat voel ik dat er iets of iemand die ik niet kan zien in de buurd is. Is dit normaal? hebben meer van jullie dit?
xxx

6 reacties

Hee Artson,
Ik begrijp je gevoel, zelf ervaar ik ook zoiets. Ik heb ook vaak dat vage voorgevoel, maar ik neem ook graag emotie's van anderen over of ik raak in 'paniek' zodra ik in drukkere ruimtes kom (klassen zijn soms al te druk, waardoor ik plotseling wil huilen of heel duizelig raak.) en nog een paar aparte 'afwijkingen', maar mijn docent zei een keer: vat het positief op, je weet wat er in een ander omgaat en kan je beter luisteren naar die gene.

Ik ben zelf ook nog behoorlijk aan het strugglen hoe en wat, ik wilde je vooral zeggen dat je niet de enige bent met aparte gevoelens waarvan je niet weet waar ze thuis horen en waar ze vandaan komen.

Kus,
UneNana
Hi UneNana
Dankjewel voor je reactie! dat in paniek raken heb ik ook soms ik heb dat het gevoel dat ik even mij antenne moet in schuiven en niet moet voelen wat anderen op dat moment voelen. meestal gaat dat dan best goed. wel word ik er vaak heel moe van. dat ik niet de enige ben is altihd fijn om te weten :P
en ik ga proberen er ook zo over te denken als jou docent dank je wel!
XXX
Hoi!

In dit universum is er veel dat we nog niet weten, dus het is volgens mij perfect mogelijk dat sommige mensen paranormaal begaafd zijn. Ik heb eens gedroomd dat ik in een vliegtuigcrash zat, wat ik niet veel droom, maarde volgende dag crashte er een bekend vliegtuig.
Misschien vind je wel een manier hoe je je gave handig kunt gebruiken. Ik zou alleen geen geesten op gaan roepen, je weet nooit wat je oproept. 😉

Groetjes
x
Hallo lieve leden hier,

Ik ben blij dat ik eindelijk een forum heb gevonden waarbij ik ook mijn verhaal kan doen.
Als kind zijnde voelde ik al veel aan, bij mijn zus bijvoorbeeld wist ik dingen gewoon te vertellen die ik op dat moment niet kon weten en nam ik spanningen over van mensen. Ook kon ik op drukke plaatsen veel voelen om mensen heen en ging mijn aandacht altijd naar de ander in plaats van naar mezelf. Deze waarnemingen gaven mij vaak een angstig en onveilig gevoel. Ik keerde me veel in mezelf en was verschrikkelijk verlegen. Toen ik wat ouder werd kreeg ik vaak het gevoel dat ik werd bekeken in me kamer en durfde me lichaam niet naar de muur te toe te richten in bed, omdat ik dan het gevoel had dat er iemand achter me stond. Dit had ik gelaten voor wat het was, want ik geloofde niet in spoken. Toen ik in mijn puberteit last kreeg van vermoeidheid en ik vaak ziek werd, kwam ik erachter dat ik andermans pijn kon voelen en overnemen. Dit kost mij vaak veel energie. Weet iemand hoe ik hiermee om kan gaan? Mijn dank is groot X
Hi Moppie2909

Gevoelens van anderen komen bij je binnen, wat je weleens een onveilig en angstig gevoel geeft. Bespreek je de gevoelens die je binnenkrijgt met anderen? Het zou kunnen helpen om te vertellen waar je mee zit. Vaak lucht dat op. Praten kan met iemand in je omgeving, of met de KinderTelefoon.

Goed dat je in dit topic deelde wat er zoal in je omgaat. Je mag gerust een eigen topic starten, waarin je je verhaal kan doen 🙂

Groetjes
Kenshin
Badge

hoi ik ben 14 jaar en ik heb steeds meer het idee dat ik dingen al van te voren weet zonder dat ik die dingen kan weten.
zo weet ik als ik iemand ga tegen komen die ik lieven niet wil zien. Ook wist ik een keer dat er iemand van mijn familie zou overlijden en de volgende dag overleed er iemand. ik wist niet wie het zou zijn maar wist wel dat het iemand was. Vroeger onderdrukte ik dit gevoel vaak maar sinds toen ben ik er op gaan letten en gebeurt dit vaker. Ook droom ik soms over dingen die dan de volgende dag gebeuren. soms dat voel ik dat er iets of iemand die ik niet kan zien in de buurd is. Is dit normaal? hebben meer van jullie dit?
xxx

Hey, ja je bent paranormaal als dit waar is. Ik ben zelf ook paranormaal begaafd.

Reageer