Beste lezers van dit forum,
ik ben nu 13, en ik heb het gevoel dat ik iets paranomaals heb. Al vanaf dat ik jong ben heb ik het gevoel dat ik ergens voorbestemd voor ben. Ik voel dat heel sterk. Ik ben voor mijn gevoel zeer bijzonder. Ik heb altijd voor iedereen klaargestaan enzo. Maar het gaat eigenlijk veel verder.
Laast fietste ik met een vriendin, ze had een probleem. Op een een of andere manier vertrouwde ze me. Ik probeerde haar te helpen. En ik heb met haar lang gepraat. Ik heb nooit geleerd om om te gaan met hulp naar anderen, maar aan het eind van ons gesprek zei ze dat ik precies hetzelfde had gezecht als haar psycholoog.
ik voelde de drang om haar te helpen heel groot. En iets hield mij tegen toen ik haar wilde helpen. Diep van binnen hield iets mij tegen om te kijken. En toen loste het probleem op!
een ander soort voorbeeld: als ik iets wil een beschermende crikel ofzo dan kan ik zo iets maken. Als ik er echt in geloof kan ik het verschil voelen binnen en buiten mijn eigen gevormde circel. Binnen voelt het fijner dan buiten. Wat super bizar is.
vanacht had ik heerlijk gedroomd. Maar toen ik wakker werd zei ik iets tegen mezelf. Ik wilde iets voorspellen. Ik wist dat ik het kon. Ook al was het meerdere keren mislukt. Ik concentreerde me op een draaikolk een soort tornado. Het veranderde in vanalles. Ik focusde en stak mijn hand in de tornado. Ik voelde niks tot ik een soort schok door mijn hand voelde. Ik voelde een gouden gloed en toen ik het er uit trok was het een vlesje. Er zat een briefje in. Er stond op: geluk is de enige manier om te leven. Daarna trok ik nog iets uit de tornado. Het was een gouden hartje. Ik werd wakker uit mijm fantasie. Toen ik mijn telefoon opende had ik een bericht gekregen: 2 is een geluksgetal..
dat was dus het tweede hartje twee is geluk. Het hartje is geluk en zonder geluk kun je niet leven. Zonder je hart kun je niet leven..
hetzelfde had ik toen ik in een les zat op school. De leraar wilde een opdracht opschrijven en voor dat zij schreef wist ik dat er een 9 moest komen. Mijn leraares schreef een 8 op. Ik voelde direct dat het niet goed was. Dat het niet kon. En ja hoor na een paar seconde kraste ze de 8 door en maakte er een negen van. Ik snapte het niet.
kunnen jullie mij helpen? Ik snap het niet? Ben ik paranomaal? Bedankt voor jullie reacties!