Skip to main content

Hoi allemaal

Ik ben een meisje van 14 en ik denk dat ik net ongesteld ben geworden maar weet het niet zeker. Het zit zo: gisteravond ging naar de wc voor dat ik nr bed ging. Ik veegde af en zag licht bloed, ik ging vanochtend naar de wc en toen was het bloed roder.  Ik heb al bijna 1 jaar last van afscheiding. Ben ik ongesteld geworden of niet? En als het wel zo is hoe vertel ik het m'n moeder, ik voel me echt een watje nu, en moet ik verder nog iets weten?

Ik hoop dat jullie antwoord gaan geven

Hee ik zal het je moeder vertellen, die kan je dan helpen want zij is dat zelf ook voor het eerst geweest natuurlijk xx

Waarschijnlijk ben je ongesteld geworden, ik zou het tegen je moeder zeggen, niks om je voor te schamen en zij kan je advies geven en meer info!

Denk het wel. Gewoon aan je moeder vertellen, zij heeft wel info voor je!

Vertel je moeder zei helpt je wel 

Je hoeft je hier echt niet voor te schamen schat. Vertel het gewoon aan je moeder. Ze zal je begrijpen want zij heeft dit ook doorgemaakt. Toen ik voor het eerst ongesteld was zat ik de dag daarvoor in bad en het water was rood. De volgende ochtend zei ik tegen mijn moeder ik zei toch dat ik ongesteld was. Je leert er wel mee leven. En ongesteld zijn heet zijn up's en down's. Die mag je alleen zelf ontdekken

Reageer