Skip to main content
Vraag

ben ik onbeleefd?

Forum|alt.badge.img+4

Vandaag zou ik dus om 10:20 naar de schoolcouselor gaan, want mr H had fezegd dat ik om 10:20 bij de pastoral office moet zijn en hij brengt me. Maar kon niet want hij zat les te geven, maar hij zei wel om 10:20. Dus ik ging naar de les van science, gelukkig was het geen probleem dat ik zo laat was. Na science had ik gym we gingen sporten en ik vond het niet leuk. Gemene gymdocenten en dan helemaal nat uit de zwembad, bah. Daarna was het dus lunchpauze, na de lunchpauze had ik Thai, dat was leuk, na Thai had ik geschiedenis van mr h. Ik kwam pas net binnen en hij riep mijn naam al, dus ik liep met hem mee, want we gingen naar de schoolcouselor toe. Onderweg merkte hij dat ik erg stil ben dus, en vroeg of ik okay ben, ik knikte ja, daarna vroeg hij of ik nerveus ben. Ik knikte ja, want als ik nerveus ben, kan ik moeilijk praten, maar nu denk ik dat dat een beetje onbeleefd is. Ik weet het niet, beter dat ik dat niet vertel aan mijn ouders.

Liefs,

Zeepsopje

2 reacties

Tartan15
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • 3309 reacties
  • 17 maart 2025

Hoi, ik denk dat hij het wel begreep hoor en je niet onbeleefd vond. Als je er mee zit kun je hem anders best nog even mailen. Dat stelt ie vast op prijs. Maar geen zorgen maken, hij is professioneel genoeg om te begrijpen dat je wat gespannen was. 

Groetjes liefs Tartan X

Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • 95 reacties
  • 17 maart 2025

Dankjewel

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen