Skip to main content

Vandaag hadden we een fotoshoot van ons cheerleader team op een boerderij nou ten eerst heb ik daar al niks mee stink bedoeling daar maar we moesten dus foto's schieten in koeien stal. Maar goed van mij werd dus even verwacht omdat ik de captain ben van het cheerteam dat ik wel even op de grond ging liggen en dat ze foto van boven af zouden maken. Nou ik heb het geweigerd en ben boos weg gelopen ik zij ik ga echt niet met me blote rug op die smerige grond liggen nu is dus het hele cheer team behalve me vriendin pissig op mij. En dit is echt niet het enigste incident aangezien ik ook al talloze keren me moeder heb gebeld als zij mij naar wedstrijden wou brengen omdat ik niet in oude koek blik auto's stap. Dan vinden ze me dus schijnbaar verwend ik ben gewoon eerlijk ik wil kunnen chillen in de auto niet als een sardientje vervoerd worden en vervolgens tijdens de cheerleader wedstrijd een gebroken rug hebben.

Hey @TessaV,

Heel kort gezegd:

Ja, je bent verwend

Kijk dat je niet op de vloer gaat liggen ok, te begrijpen. Maar dat je niet in een oude auto wil stappen?! Onbegrijpelijk.

Groetjes NV


Hallo TessaV :)

Wat is er zo erg aan een oude auto?  

Al hoewel, als ik in een volgepropte auto zou zitten zal ik ook wel zwaar in paniek raken. Maar dat komt vooral door mijn Corona-angst. 

-TheMightySlayer <3


Die vloer is begrijpelijk, maar wat de auto betreft ben je inderdaad nogal verwend


Hallo TessaV :)

Wat is er zo erg aan een oude auto?  

Al hoewel, als ik in een volgepropte auto zou zitten zal ik ook wel zwaar in paniek raken. Maar dat komt vooral door mijn Corona-angst. 

-TheMightySlayer <3

Wat zo erg is aan oude auto's dat is als aan cheerleader wedstrijden doet je een ontspannen lichaam wil hebben. En als ik dan in zo'n heel oud koek blik moet stappen en vervolgens met een stijve rug nog eens een keer me wedstrijd moet cheerleaden als team captain dan worden we geheid laatste. Maar ja sommigen van het cheerleader team snappen dit gewoon niet en noemen me verwend als ik dan besluit om niet in te stappen en met me armen boos over elkaar zit. En het is regelmatig voor gekomen dat ik echt zij ik stap gewoon niet in en dan ga ik maar gewoon boos op de stoep zitten wachten tot me moeder me eindelijk kan weg brengen naar waar ik een wedstrijd heb.


Reageer