Vraag

ben ik mis bi?

  • 4 July 2019
  • 1 reactie
  • 54 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heyy ik twijfel de laatste tijd erg of ik bi ben. Ik voel me nog steeds wel meer aangetrokken naar jongens maar meisjes worden ook steeds meer. Ik kan echt kijken naar een meisje dat ik haar echt (lekker) vind zegmaar dit heb ik ook bij jongens, en ik vind meisjes ook aantrekkelijk ik weet alleen niet of ik nu bi ben of dat dit gewoon bij de pubertijd hoord! Kan iemand me helpen xx

1 reactie

Hey,

Hoort sowieso bij de pubertijd, dat je je begint af te vragen wat je bent en dat je je tot meer mensen aangetrokken voelt.

Ik vind dat dat echter niet bepaalt of je bi of hetero bent. Ik geloof niet dat je op een bepaalde groep valt, want je wordt in je hele leven vaak verliefd, soms op een jongen, soms op een meisje en dan weer op een hele andere jongen.

Wat bepaalt of je hetero bent, of niet, is op wie je nu verliefd bent. Het is fijn om een naam te hebben, maar je hoeft nog niet uit de kast te komen als je nog geen vriend of vriendin hebt. Liefde wordt veroorzaakt door magie: een droom, een toevallige ontmoeting of iemand die iets uitstraalt. Op wie je verliefd bent, bepaalt wie je bent.

Groetjes,

Geen_Naam

Reageer