Vraag

Ben ik geraped?

  • 20 November 2022
  • 5 reacties
  • 428 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Dus, ik was aan’t chillen met een vriendin. haar vader kwam ik dacht oh niks aan de hand. tot die ene keer, hij “kietelde me” maar dan raakt hij men borsten aan. 3 keer die dag gwn knijpen enz hij is 38? denk ik. ik ben de helft van zen leeftijd. en toen  deden haar zusjes gezellig mee alsof het niks was en deden het ligt uit. gelukkig moest ik naar huis. ik ben echt bang dat hij het weer doet. ik voel me niet veilig met hem.


5 reacties

Badge

Hey wat erg,

Deden die zusjes mee met hem of? Ik zou het zeggen tegen die vriendin en dat je niet meer bij haar thuis durft te komen. Tenminste als je da wilt he. Voorlopig zou ik zeker niet meer bij haar thuis komen of ergens anders waar hij erbij is. Je kunt het zeker aan iemand vertellen. Je ouders lijken me wel een goed idee vooral als je een goede bant met hen hebt. Anders kan je ook nog met iemand chatten van de kindertelefoon of iemand anders inlichten.

Veel succes nog

Veel liefs van mij xxx :)

Reputatie 1
Badge +1

Ik zou maar uit de buurt blijven, want is wel aanranding.

Reputatie 1
Badge

Je bent niet geraped, dat betekent verkrachten. En uit het verhaal dat ik lees, heb je geen seks gehad met hem. Je bent wel aangerand, (zonder toestemming aan jou gezeten). Ik zou dit zeker zeggen tegen je ouders, of iemand waar je je veilig bij voelt. 

Xx

Badge

toen ik een keer bij een vriendin was afspreken, sloeg haar vader op mn kont(sexueel) ik vond dat echt niet fijn en heb er nooit wat over gezegd, maar je moet gewoon uit zn buurt blijven en als het erger word aangeven bij polietie ofz

Reputatie 3
Badge +1

Hallo @Mentalhealthisslecht 

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan. Ook kan je voor hulp of ondersteuning anoniem contact opnemen met het Centrum voor Seksueel Geweld via 0800-0188 of www.centrumseksueelgeweld.nl.

Groet,

Puck, De Kindertelefoon

Reageer