Skip to main content

Ik ben op school meestal bij meisjes wel maar ik val wel gewoon op meisjes want heb nooit gevoelens voor jongens gehad veel mensen zeggen ook da ik er gay uitzie maar ik draag gwn baggy kleren enz dus ik snap niet wat maakt mij dan gay want als een meisje veel bij jongens is is zij toch ook geen lesbische dus heeft iemand tips ofz want ik wil gwn wel mijzelf willen zijn en dat gaat niet echt bij de jongens groep dus daarom da ik vaak bij meisjes ben want ik wil mij gewoon goed voelen maar wel met gevolg dat ik gay word genoemd kan iemand mij erbij helpen?

als jij op meisjes valt en niet op jongens, ben je niet gay. maak je geen zorgen over wat andere over je zeggen. 


als jij op meisjes valt en niet op jongens, ben je niet gay. maak je geen zorgen over wat andere over je zeggen. 

Maar echt heel veel mensen zeggen da maar daardoor geraak ik ook nie aan een lief en das echt stom


Bij mij op school zeiden ze dat ook. Ze bedoelen er meer mee dat je je raar vinden. Niet letterlijk dat je op jongens valt

Groetjes mij @Anoniemxv 


(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

 

Maar waarom zeggen ze dan dat ik gay ben en niet gewoon raar 


(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

 

Tja, dat vraag ik me ook af

 


Reageer