Skip to main content

Hi, Ben ik weer. Ik vraag mij af of ik fake depressed ben. 

Ik heb het gevoel dat ik het fake, Maar dat is niet zo denk ik.

Bij mijn moeder zet ik een fake smile op, omdat ik deels weet dat zij heel verdrietig wordt als zij het weet wat ik heb gedaan, En hoe ik me voel. Al zegt ze altijd dat wij alles tegen haar kunnen zeggen, En ze gaat het niet raar vinden. Ik twijfel daar een beetje over.

Op school doe ik bij mn vrienden ook alsof ik mij gewoon goed voel, Maar mijn mentor heeft wel iets door. 

Mijn vader heeft ook iets door, Maar hij weet totaal niet wat ik heb, En waaraan het ligt. 

Check mijn andere topic voor wat meer info.

Weet iemand het antwoord op mijn vraag?

Bye..

Ps: Bij mijn vader doe ik gewoon hoe ik mij voel, Dus daarom heeft hij iets door. Maarja, Hij had al iets door vanaf dag 1. Dus ik ga niet de moeite doen om het dan nog meer te ontkennen…

Ik denk niet dat je fake depressed bent. 

Ik denk niet dat je fake depressed bent. 

Dat dacht ik al, Gelukkig ga ik wel binnekort naar een therapeut of zo iets. Dus die kunnen wel een diagnose of zo iets stellen toch?

Oh wat goed!!! Ja die kunnen wel kijken wat er precies is.

Ok, Dat is wel fijn. Want dan weet ik het wat meer. 

Alleen het gaat wel moeilijk worden bij die therapeut, Want ik ben zo'n persoon die het haat om over zijn gevoelens te praten...

Snap ik, dat kan ook heel lastig zijn. Maar het is wel echt goed dat je naar een therapeut gaat! Hij/zij kan jou echt het beste helpen hierbij. Je kan altijd ook nog bij je therapeut aangeven dat je het lastig vindt om met hem/haar te praten, dan kan hij/zij daar rekening mee houden. 

Echt goed van je, succes!!!!

Snap ik, dat kan ook heel lastig zijn. Maar het is wel echt goed dat je naar een therapeut gaat! Hij/zij kan jou echt het beste helpen hierbij. Je kan altijd ook nog bij je therapeut aangeven dat je het lastig vindt om met hem/haar te praten, dan kan hij/zij daar rekening mee houden. 

Echt goed van je, succes!!!!

Klopt, Ik ging 1,5 jaar geleden ook nog naar een therapeut. Maar die hadden wij maar gestopt omdat het zo "goed" ging. 

Maar zij hield er wel rekening mee, Dat ik er niet van hield om over mijn gevoelens te praten. 

Maarja, Ik weet niet hoe het bij deze gaat.

Gr.

Reageer