Skip to main content

Hoi ik ben wolfie en ik denk dat ik een therian ben 🤭. Ik weet het nog niet zeker maar ik droom vaak dat ik gedeeltelijk een wolf, vos of zwart witte poes ben ik heb ook maskers en 2 staarten ik weet 5 maanden wat therians zijn en 2 maanden geleden begon ik er echt over te denken soms voel ik ook een staarde en waarschijnlijk ben ik ok pan ik zit er best mee kan iemand me helpen? O en ik doe ook qwads 

Hoi Wolfie

Ik ben zelf otherhearted en het kan best zijn dat jij therian bent.
Als je je verbonden voelt met die dieren die je opsomde maar als je niet voelt “ik ben een wolf/vos/witte zwarte kat” dan ben je otherhearted, gewoon een sterke band en conectie met die dieren die je dan hebt.

Als je therian bent heb je echt het gevoel dat je de ziel hebt van die dieren, je identificeert je als dat dier, er is meer dan alleen verbondenheid.

Dat zijn de dingen die ik kan zeggen hierover, nog veel succes!

groetjes Ik.iemand

onnodige quote verwijderd kindertelefoon.

sry voor dat “altermens’ ik wist niet meer hoe  heten  gr wolfiee

Hi  Wolfiee

Je moet lekker zijn wie je wilt zijn en wat je hobby’s zijn. Als je er echt mee zit dan vertel je het toch niet aan iedereen?

ps: hoe kom je aan die staarten?  Maak je ze zelf?

pss: een extra dingetje en waarschijnlijk heb je het niet nodig, maar er is een boekenserie genaamd Warior Cats en ik hou van het! Perfect voor iemand die van katten houdt en voor iemand die een boek met avontuur erin wil lezen. Het is zo goed geschreven dat het lijkt alsof je het avontuur door de ogen van het personage zelf beleeft!

psss: op roblox is Warrior Cats ook een spel waar er veel mensen meedoen in een roleplay

je kan er jagen, lid worden van een clan een eigen uiterlijk maken etc

Sanmari

-onnodige quote verwijderd-

Dankjewel sanmari

Ik maak inderdaad mijn staarten zelf.

Ik lees ook warrior cats egt leuke boeken.

Hoi Wolfie

Ik ben zelf otherhearted en het kan best zijn dat jij therian bent.
Als je je verbonden voelt met die dieren die je opsomde maar als je niet voelt “ik ben een wolf/vos/witte zwarte kat” dan ben je otherhearted, gewoon een sterke band en conectie met die dieren die je dan hebt.

Als je therian bent heb je echt het gevoel dat je de ziel hebt van die dieren, je identificeert je als dat dier, er is meer dan alleen verbondenheid.

Dat zijn de dingen die ik kan zeggen hierover, nog veel succes!

groetjes Ik.iemand

onnodige quote verwijderd kindertelefoon.

Hoi ik.iemand 

Ik denk dat ik het nu weet 

Wolf =  theriontiype

Poes = theriontiype 

Vos = hardtype 

( Een animal hard is iemand die zig MET een dier indiceerd en niet ALS en dat past wel met hoe ik me bij een vos voel bij de poes zit ik te twijfelen over het algemeen voel je je iets minder als een dier en heb je er wat minder shift s van maar je voelt je af en toe tog een dier nat als bij een therian)

Reageer