Vraag

ben ik een therian??

  • 29 January 2024
  • 6 reacties
  • 531 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4

Hoi, ik zal maar meteen met de deur in huis vallen ik denk dat ik een therian ben dat komt omdat ik al mijn hele leven dierlijke nijging heb en de laatste 3 jaar van mijn leven alleen nog maar droom over een wilde kat dat ben ik dus ik heb ook altijd al een staart gevoeld ik worstel hier al een lange tijd mee ik denk dat als ik het vertel tegen mijn ouders dat die mij nooit accepteren zij zijn zo van alles dat anders is dan wij is vreemd en kan niet.

Wie kan mij helpen??

 

Groetjes Tinker.fan


6 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Er is zeker een kans dat je een therian bent. Om het zeker te weten, kan ik je niet veel helpen. Wel weet ik dat veel therians dit ook hebben, en ook dromen hebben als hun theriantype. Je kan misschien wat onderzoek doen. Dat je droomt van een wilde kat kan betekenen dat het een van je theriantypes is.

Meer kan ik niet helpen.

Veel succes!

Liefs,

        M.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Natureflower bedankt ik heb al heel veel onderzoek gedaan en ik weet het 95% zeker ik ben een therian alleen heb ik het gisteren aan m'n ouders vertelt en die vinden dat het een fase is....…

Dus hou ik het verder maar geheim

 

Groetjes Tinker.fan

Reputatie 7
Badge +11

O nee, gaan we weer met die "fase”. Het is prima om het voor jezelf te houden hoor! Veel mensen vinden het moeilijk om dingen die "anders” zijn te accepteren. Het is prima zo!

Als je wat meer wilt weten, op yt staan veel video’s erover. Ik heb hierdoor ook meer geleerd over therians.

Veel succes!

 

Liefs,

  1.  
Reputatie 7
Badge +8

Precies wat @Natureflower al heeft gezegd, sommige mensen zijn gewoon bang voor wat andere mensen omarmen omdat ze het zelf nooit zouden durven.

Ik weet niet zo heel veel van therians maar het klinkt interessant. En als jij denkt dat je een therian bent, en je voelt je zo, dan ben je het toch gewoon? Dan moet het niet boeien wat je ouders vinden. Probeer het nu alleen aan mensen te vertellen van wie je weet dat ze er niks negatiefs van zouden vinden. Want je moet niet willen dat andere mensen het niet meer leuk maken voor jou!

Reputatie 4
Badge +3

Je bent goed zoals je bent en je mag zijn zoals je bent 🐈🐈

Reputatie 7
Badge +4

Dankjewel voor jullie lieve reacties!

Reageer