Skip to main content

Misschien een beetje gek topic ofzo maar ik ben een 17-jarige jongen en ik voel me echt een slecht persoon, ik heb een meisje haar hart heel erg gebroken door iets slechts te doen en ik voel me er zo slecht over. Ik weet niet wat ik moet doen want met elk meisje die ik ontmoet gaat het steeds zo fout omdat ik gewoon zo apart doe in relaties. Ik wil echt een goed persoon zijn in dit opzicht maar ik weet niet hoe en ik snap ook niet waarom ik zo ben. Heeft iemand dit ook vertel me dan graag je ervaring en wat je eraan gedaan hebt of als je gewoon tips hebt dan helpt dat ook

Hey, ik denk niet dat je een slecht persoon bent, want dan zou je dit niet vragen. Om te beginnen is het misschien goed om aan dat meisje dan alsnog je excuses aan te bieden? Uitleggen wat je nu voelt en vind. Haar vertelt dat je haar niet wou kwetsen. Dan laat je iig al zien dat je jezelf wilt verbeteren. En ik vind het goed dat je je zelf bewust bent van wat je verkeerd vind! Dat moet je kunnen helpen om dat te veranderen. Blijf daar in de toekomst aan denken zodat je niet dezelfde fouten maakt. Veranderen kan en is heel goed! En als je dat vol houd voel je je ook veel beter! Ik hoop dat je nog meer tips krijgt. Veel succes! 

Liefs Tover xxx

Reageer