Vraag

ben ik een psychopaat

  • 13 March 2020
  • 5 reacties
  • 319 Bekeken

Badge

Hoi ik wil graag anoniem blijven dus als iemand.me kent of iets laat het zitten

Ik ben 14 en vroeg me af of ik een psychopaat ben of iets 

Het begon vroegen toen ik ongeveer 5 ofzo was toen merkte me moeder dat er iets anders was ik was op me zelf en ging niet om met anderen kinderen en had geen uitdrukking op me gezicht en toonde niet veel emotie. Een paar jaar later toen ik ongeveer 7 of 8 was was ik verhuisverhuisd en heb ik mijn kat bijna laten stikken want ik was er over gestruikeld en ging later op zijn nek staan ik was er wel vanaf gegaan omdat ik hem niet wou vermoorde  toen had ik alles een beetje los gelaten en het is ij eind groep 8 een beetje terug gekomen ik was niet bezig met iets van wat ik eerder had geschreven ik ging een depressie faken ik en een vriend van mij zijden als grap we zijn depressief mijn vriend zij dat hij het eigenlijk niet nep deed hij durfden het alleen niet te zeggen ik zij ik ook weer niet echt wrm ik sneed mezelf ook en hij ook om het echt te laten lijken en leefde me eigen leugen na een halfjaar lieten we het alle bij los mijn moeder zij dat ik naar therapie moest en mijn vriend die was het nig een beetje maar niet echt meer ik deed de depressie faken vlgm omdat ik de aandacht en de kwetsbaarheid van mensen wou zien_________________________ ___________________(lees van af hier dan snap je het ook__________________________________na de therapie werd er gezicht dat ik wrs autisme had ik d8 autisme wat? Ik ben hier voor lang naar therapie gegaan ze zijden dat ik het had en er achter was gekomen omdat ik geen emotie toon en geen gezichts uitdrukking heb en altijd het zelfde kijk toen in de 2e had ik een site gevonden die ga ik niet noemen want vlgm mag dat hier niet maar op die site stonden foto's en video's van mensen die werden mishandeld of werden vermoord ik vond dit niet fascinerend maar bleef het wel heel vaak kijken en nu nog steeds  en wil mensen om de een of anderen reden pijn doen en vermoorden ik heb ook een boekje waar ik heel veel foto's van klasgenoten heb ingeplakt die privé zijn en ze ook meerdere malen gestalkt maar ik heb het wel onder controle dat stalken en mensen willen vermoorden/pijn doen maar ben bang dat het een keer uit de hand loopt ik heb het wel me moeder proberen uit te leggen maar zij zegt dat is autisme maar ik denk dat er iets anders 8ter zit


5 reacties

Reputatie 3
Badge +2

ik kan je vertellen dat meerdere mensen deze gedachtes hebben 

ten eerste vindt ik het heel goed dat je het onder controle hebt

ten tweede ik heb een vriend (gewoon een vriend) en hij heeft zulke gedachtes ook en hij heeft ook autisme hij schrijft nu dus moordverhalen en maakt tekeningen erover misshcien dat jij dat ook zou kunnen doen als mensen vragen stellen kun je zeggen dat je gewoon van zulke verhalen houdt.

wat naar dat je moeder je niet helemaal snapt

Hoi @Kwwvsossb 

Ik snap dat je hier mee zit. Ik kan niet zeggen of jij een psychopaat bent, als je dat zeker wilt weten zou je met een professional moeten praten, zoals een psycholoog of een psychiater. Zij kunnen vaststellen wat je hebt, en dan weet je zeker wat je hebt. 

Je zou ook eerst met een mentor of een vertrouwenspersoon  op school erover, en die kunnen je dan verder helpen.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Liefs, Lexy❤

Hallo, Ik zelf heb ook autisme (pdd-nos) dat is meestal wat ze zeggen als ze niet weten wat je hebt maar ik heb de laatste tijd ook last of snel de drang om iemand te vermoorden me eigen moeder zelfs elke keer als ik langs een bepaalt voorwerp loop een gele schaar krijg ik steeds die gedachte om haar ermee te steken in haar slaap ik heb ook mensen gestalkt omdat ik al sinds groep 4 van behandeling naar bahandeling ging en steeds werd weggestuurd omdat ik er niet pas. Heb ik de laatste keer al die behandelaren gestalkt(foto's adres telefoonnummer fb ig yt) en bedreigd eentje heeft zelfs al haar foto's op haar Facebook profiel verwijderd. Maar uiteindelijk haalde ze de politie erbij die thuis kwam dus stalkt  ze de laatste tijd niet meer. Maar als je meer inzicht wilt hebben over een psychopaat zou je de film "Joker" kunnen kijken het heeft mij geholpen om er beter bij stil te staan. En als ik jou was zou ik niet met een therapeut erover praten dan word je snel in een stichting geplaatst met medicijnen zodat ze geld uit je kunnen halen just saying heb er veel ervaring mee. Maar iniergevam als je vrienden hebt hou ze en blijf leuke dingen met ze doen dan ben je minder bezig met dat psygopaat gebeuren. Want die heb ik niet gehad door het hele gebeuren. Aangepast door de Kindertelefoon in verband met forumregel 7. 

Groetjes, 800th(niet mijn echte naam tbh) 

Reputatie 2
Badge +2

Je ziet vaak dat ze vooral bij kinderen diagnose autisme geven en geen psychopathie. Ik denk dat je hulp moet zoeken.

Badge

Je moet dexter gaan kijken denk ik 

Reageer