ben ik een psychopaat?

  • 2 November 2017
  • 8 reacties
  • 319 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
heey! ik heb een vraagje over mijn gedrag.
vele mensen noemen mij emo en psychopaat.
dat komt voornamelijk omdat ik van anime hou (Japanse getekende series) met in het bijzonder series waarin mensen worden vermoord en tegen elkaar vechten op een krankzinnige manier. ik draag veel zwart en lak mijn nagels ook altijd zwart. ik verf mijn haren iedere maand paars omdat ik het leuk vind. ik geloof in geesten maar ben er niet bang voor. in het verleden heb ik andere mensen pijn gedaan om de mensen waarvan ik hield gelukkig te maken. mijn vraag is nu, ben ik een psychopaat zoals iedereen zegt?

8 reacties

Hoe heb je mensen precies pijn gedaan?
Anime is zo populair bij tieners tegenwoordig, vooral 'Crime and Murder Investigation', dus vanuit mijn oogpunt dat is niks raars.

Zelf vind ik dat zwarte kleding mijzelf ook goed staat, dat hoeft ook niet gelijk emo te zijn.

Ik verf mijn haar ook vaak bepaalde kleuren, maar dat komt meestal doordat ik leuke ideeën op het internet zie.

Er zijn mensen die geloven in geesten, spoken en nog andere dingen, maar dat hoeft niet perse pyscho te zijn, maar iets waarin jij gelooft. Niet iedereen gelooft het, maar als jij het zeker weet, is toch goed genoeg?

Eerlijk gezegd doet iedereen wel eens mensen pijn om geliefdes te beschermen, hoger op te doen of voor andere redenen.

Hierop is dus jouw antwoord, vanuit mijn oogpunt: Nee, ik vind jou geen psychopaat.

❤️
Hoe heb je mensen precies pijn gedaan? ik heb gedreigd ze wat aan te doen. het is al tijdje geleden dat dat gebeurde. ik heb een keer gedaan alsof ik een familie lid had ontvoerd en dat liep nogal uit de hand.
Hoi!

Die anime-series zijn best populair, en het hangt er vanaf hoe je ze interpreteert. Er zijn zo veel meningen over geweld in series: volgens sommige mensen werkt het aanstekelijk, terwijl anderen zeggen dat het afreagerend werkt, en dat je dus minder agressief wordt, omdat je door het kijken van de serie je agressie kwijt bent.

Dat bedreigen en zogezegd ontvoerd familielid was verkeerd, maar iedereen maakt fouten. Dat is menselijk.

Ik zou zeggen, series kijken is ok, maar doe geen mensen pijn, ook niet voor het geluk van anderen.

Groetjes
x
hey

mensen noemen mij ook vaak emo omdat ik altijd zwart draag. Je moet je er niks van aantrekken (dat is echt erg moeilijk, i know)
Blijf jezelf, want uiteindelijk ben jij degene die kiest hoe jij wilt leven.

Dat je anime kijkt is toch ook gewoon jouw keuze? Niemand mag bepalen of je dat kijkt, of niet. Heel veel kinderen kijken dat. Het is echt stoer dat jij gewoon doet wat je zelf wilt, zoals je haar paars verven. Het boeit echt niet wat andere mensen daar van vinden, zolang jij maar gelukkig bent, toch? Ik weet niet op welke manier je mensen pijn hebt gedaan, maar het lijkt me dat je daar een goede rede voor hebt, en iedereen maakt wel eens fouten.

En nee, natuurlijk ben je geen psychopaat.

Het komt echt allemaal goed, maak je niet teveel zorgen.
Doeii 🙂
Psychopaat heeft niks me emo zijn of anime te maken voor alle duidelijk. Psychopathie betekent hele andere dingen. Die mensen zijn vaak succesvol en kunnen heel sociaal overkomen, maar zijn vreselijke mensen. Ze kunnen op werk manager zijn en succesvol zijn maar thuis hun kinderen misbruiken en alles bij elkaar liegen. Dat is psychopatie.
ur no pysho: ik hou ook van anime, ik gedraag me ook abnormaal, ik draag graag roze en ik ben een jongen, ik doe altijd freaking overdreefe tuttig tegen katten en iedereen noemd mij geen psycho . dus jij ben zeker weten geen pychopaat

Reageer