Skip to main content

Hey, ben ik depressief? Want, ik haat mezelf eigenlijk, heb nergens zin in, zeg altijd sorry, en ik denk er soms aan om mezelf pijn te doen! Ik ben ook gebruikt, kan dat er mee te maken hebben? 

Hee, mis kun je zo'n test op internet doen 🙂 en ja dan zie je of je mogelijk depressief bent het lijkt trwns wel er op... ik zal hulp zoeken. Het bijvoorbeeld aan je ouders vertellen en als je dat lastig vind kun je ook zelf de huisarts bellen dat had ik ook gedaan want zelf heb ik ook helaas een depressie maar veel succes xx


Hey,

Wij kunnen niet zo hier gaan zeggen dat je depressief ben. (kan wel, zou alleen raar zijn) Wij kunnen geen diagnose stellen. We kennen je niet eens. Het zou kunnen, maar dan moet je effe langs een huisarts ofzo. Die kan je verder helpen. Gebruikt zijn kan er wel mee te maken hebben, dat je je zo voelt. Oja, ga jezelf geen pijn doen, als je eenmaal begint kom je er niet zo gemakkelijk meer af; en het is zonde, want dat verdien je niet! Je kunt het, hè! Ik heb vertrouwen in je!

Heel veel sterkte!


Reageer